JABALI BIKERS - CLUB CICLISTA SANT CEBRIÀ

JABALÍ BIKERS - CLUB CICLISTA SANT CEBRIÀ
COLLA D'AMICS AMANTS DE LA NATURA I ENAMORATS DE LA BICICLETA .
EL NOSTRE PARADÍS ES EL PARC NATURAL DEL MONTNEGRE I CORREDOR, AIXÍ COM EL MONTSENY.
FACEBOOK.COM/JABALIBIKERS
JABALIBIKERS.COM
trobatbe@hotmail.es

TRADUCTOR DE LA WEB

dilluns, 6 de juliol de 2009

SORTIDA MAR I MUNTANYA....

Hola blogacictes, seguidors, bikers aférrims !!!:
Que bé, canvi de plans i finalment puc fer una sortideta matinera amb el company Joan. Quedem a les 7:30 amb la fresca. Deixem el traje de luces i anem d'incógnit, rollito CABRERES '09.Pujem a la carretera de Calella, bons 5 km intensos de pujada habituals en nosaltres.Girem capa el plà de sant Andreu i iniciem el descens a Can Pallofa. M'agradava més setmanes enrrera, ara han arreglat la pista, soposem pels bombers. Un cop avall nos sabe a poco ,aixi que decidim fer la clasica pujada a quatre camins, xino xano pero encara vem pasar a uns bikers ben equipats. Continuem capa Coll de port i en arrivar...contes de continuar trenquem per una pista ja de baixada que acava en una trialera força accidentada. Casualitat, pero juraria que l'he vista en alguna foto d'un altre blog...com t'ho diria...No contents encara baixem per Vallmanya cap a Tordera, on ens espera parada técnica a CAN DIETA. Quin estrés, quin esmorzar...Pasem a etapa PLATO GRANDE...continuem per Palafolls, Marineland, Malgrat de Mar, S.Susana, Pineda de Mar y en arrivar a Calella, en Joan tenía un AS amagat... Aixó ja es publireportaje...Sota del far de Calella, pasant la carretera N-II per sota, trovem una caleta, unes roques, i allà incrustat el xiringo ROCAPINS. Fem un sacrifici i completem la sortida mar i muntanya prenen algo a la fresca mentres comentem els contrasts oreogràfics del matí solejat.
I després cap a S.Cebrià. No està malament la sortideta.Per no aburrir amb dades...50.5 km. i segons el SENGLARMIN un IBP de 128. No hi ha quasi documentació doncs tenim a Jesús Calleja de vacances ó afectat per la calor,je je, ...tanto xiringo..
Joan, una gozada de sortida, sempre innovant itineraris,a mí com la paella, mar i muntanya... millor no penjem track en wikilok que luego todo se sabe, amb que s'ho creguin ja n'hi ha prou...ja ja. Gràcies a tots per soportar-nos dos minuts.
JABALI BIKERS, MÁS QUE BTT...