JABALI BIKERS - CLUB CICLISTA SANT CEBRIÀ

JABALÍ BIKERS - CLUB CICLISTA SANT CEBRIÀ
COLLA D'AMICS AMANTS DE LA NATURA I ENAMORATS DE LA BICICLETA .
EL NOSTRE PARADÍS ES EL PARC NATURAL DEL MONTNEGRE I CORREDOR, AIXÍ COM EL MONTSENY.
FACEBOOK.COM/JABALIBIKERS
JABALIBIKERS.COM
trobatbe@hotmail.es

TRADUCTOR DE LA WEB

dilluns, 19 d’octubre de 2009

ANEM A ESMORZAR A CAN FERRERES (TORDERA)

SENSE PARAULES

Fotografía al pantà de Jonquet, Andrés, Miguel Angel, Joan, Jordi i Rafa

Hola bikers beteteros !!!:
Primera sortideta fresqueta, ja no saps si anar de curt o anar de llarg,a primera hora sis graus. Pensavem sortir més colla, peró al final erem sis bikers,que ja està prou bé, Andrés, Miguel Angel, Joan, Rafa, Víctor i jo. A la primera pujada Víctor, problemes amb la bici, abandono técnico,ja som cinc.
Havíen ganes de sortida i va ser prou durilla, força desnivell acumulat ,corriols i trialerilles.
Pujem al coll de Sant Andreu, trescents metres en cinc km.,ja per escalfar... i despres agafem una trialera molt xula i técnica, jo era el segon cop que pasava i tothom posa algún peu, va a donar a can Pallofa.Un cop a baix direcció Pineda de Mar, trenquem cap a la font del ferro, parada bucólica i pastoril, i pujem el subidón asfaltat fins Sant Pere de Riu. Després plantacions de kiwis i agafant algún corriolet arrivem al Pantà de Jonquet. La pujada ha estat durilla i va posant cadascú al seu lloc, jo no tenía bones sensacions ,la veritat.
Ens trobem amb un record dels "Gineta Bikers",ho documentem,segur els hi fa gràcia.
Continuem direcció Tordera, en Rafa ens ensenya el Restaurant Can Ferreres, a Tordera,de conya, en allà ens mengem algún "gel"hipercalóric i fem els cafés. Vàrem compartir taula amb algún famosillo, sempre ens pasen coses...(mirar primera foto).
Iniciem la tornada, i pujem per pista ample direcció Sant Llop, aproximadament uns sis km de pujada, despres a Can Benet, molt dura aquesta tornada, sense parar i a bon ritme, més ben dit, al ritme que podíem alguns i d'altres montant "blancas palomas", escalen com si tinguessin divuit anys, molt bé Rafa i Joan.
Després iniciem la baixada, Can Pica i desfer el camí com quant tornem d'Hortsavinyà, aquí jo ja havía recuperat i ja gaudia un altre cop de baixar amb adrenalina entre les dents.
Arrivem amb més de quaranta km amb poc més de tres hores, sortida a bon ritme i forts desnivells, ideal per haver sortit de quatre dies ingresat al hospital ,ja, ja, ja, peaso mariconazos...!!!,perdó "gays"!!!! ó millor ...bueno és igual,així ja està bé.
Esperem gaudiu de les fotos, ara amb el fred fà més mandra treures els guants per gravar coses, pero un cop a casa,sempre es mira de treure suc al material per fer una crónica digna.
Destacar que en aquesta sortida es va escoltar una frase célebre ..." -a mí que la gente se caiga bajando, vale lo entiendo....pero subiendo !!!!"- i a la tornada va haver una blanca paloma que li va fallar un ala en una pujada, sense consecuencies pel seu plumatge....
Enhorabona a tots els bikers jabalís, ens vem juntar fà cosa d'un any una colla amant de la natura i la bici i aquesta setmana ja comencem a moure peça per néixer com a entitat esportiva de veritat. JABALÍ BIKERS - CLUB BTT SANT CEBRIÀ. Segur que serà el pricipi d'una encara pinya més gran de gent amb ganes de voltar en bici pel Montnegre.
I fins la propera...us deixo gaudint d'en HOMER !!!!

Esmorzar a CAN FERRERES ,( TORDERA)

Aixó és el contingut d'un "gel nutrisport", em va sorpendre, deu ni dó...

Recollint Souvenirs d'altres grups bikers, UN SALUDO PARA ANTONIO Y M.ANGELES !!!