JABALI BIKERS - CLUB CICLISTA SANT CEBRIÀ

JABALÍ BIKERS - CLUB CICLISTA SANT CEBRIÀ
COLLA D'AMICS AMANTS DE LA NATURA I ENAMORATS DE LA BICICLETA .
EL NOSTRE PARADÍS ES EL PARC NATURAL DEL MONTNEGRE I CORREDOR, AIXÍ COM EL MONTSENY.
FACEBOOK.COM/JABALIBIKERS
JABALIBIKERS.COM
trobatbe@hotmail.es

TRADUCTOR DE LA WEB

diumenge, 3 de gener de 2010

LA PRIMERA DEL 2010 (A CANYAMARS)

Hola bloggers !!!!:
Com m'agrada la biciiiiii !!!.Encara no hem paït els turrons que ja fem per baixar-los. Avui ha estat la "puesta de largo" del senyor Rafa com a JABALI BIKER, estrenant equipació i formant part de les sortides de la colla. Estic segur el veurem en futures cróniques de sortides importants i marxes mítiques del 2010.
Aquest dissabte vem pasar Sant Iscle i a poc... camí a la dreta, pujada per corriol xulo amb fanguet fins arribar a Collsacreu; creuada de carretera i pujada per pista de tobogans fins després de molt pujar arribar a cruïlla, dreta al santuari, esquerra la creu de Rupit. Anem capa la creu i després baixada corriolera xula fins el pou de glaç de Canyamars.
Fotillos varies, es va colar algún alien a les fotos, després esmorzar a "cal Víctor" i tornem peró no per carretera,noooo!!! desfem el camí, es a dir aquella trialera de baixada de creu de rupit a Canyamars amb basalts i fang, ara toca pujar !!!. Arribem al poble amb 45km. ,peró la sensació d'haver fet una sortida guapa, LA PRIMERA DE L'ANY !!!
Aquest any tenim varios objectius com a JABALI BIKERS. El primer, continuar com a pinya de bikers amb ganes de pasar-ho bé, ser un grup obert amb diferents nivells peró un objectiu comú, gaudir junts amb la bici.
Segon, formalitzar paperassa com a CLUB. Aixó serà en breu.
Tercer, muntar una pedalada al poble al nostre gust, on s'hi mulli tothom i doni el millor de sí. Aixó no serà fàcil i es començarà a moure amb temps, si el grau d'implicació no és alt, no ho farem, perque per fer un xurro ja estava bé com estava. Farem reunions de qué volem fer i després demanarem reunió per veure que ens deixen fer ...i ja veurem.
Quart, Alguns s'animen a fer alguna proves de running, participarem en alguna mitja marató, a veure com và.
Cinqué, asolir la presencia en grans cites bikers com enguany. Cabrerés i Selénika seràn una bona mostra.Rutes dures i que caldrà treballar.
Sisé, continuar fent sortides domingueres, la salsa de la colla.
També es posible que caigui al 2010 alguna ruta llarga, molt llarga...algún "Camino Xacobeo".
I finalment, no fer-nos mal, i portant-se tan bé entre la colla com fins ara.
El blog continuarà fent al 2010 la seva funció de plasmar un 2% del que són les sortides, perque no es pot reflexar l'altre 98%. Peró espero seguir tenint el vostre suport i seguiment com fins ara i sempre anar millorant. La línea serà la mateixa, humor e ironía, no sabem ser d'una altre manera.
Aviat sortirà en Rafa al poster de la capcelera del blog, mancarà Oli, peró la redacció no té foto oficial. La secció "nosaltres" està per actualitzar, ja no m'agrada com és, poc a poc, aniré fent.
A reveure bikers, COMENÇA EL 2010 !!!

Joan, David i Rafa

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

En Rafa, de Sabadell, puja els findes a Calella, 92 milions d'euros ha costat el seu fitxatge, el club s'ho pot permetre i de ben segur ens donarà moltes satisfaccions. De moment ja es poden llençar tots el GPS, amb ell ja no fan falta. De vegades penso qué és ell el que monta els corriols, abans potser no hi eren.

1 comentari:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...