JABALI BIKERS - CLUB CICLISTA SANT CEBRIÀ

JABALÍ BIKERS - CLUB CICLISTA SANT CEBRIÀ
COLLA D'AMICS AMANTS DE LA NATURA I ENAMORATS DE LA BICICLETA .
EL NOSTRE PARADÍS ES EL PARC NATURAL DEL MONTNEGRE I CORREDOR, AIXÍ COM EL MONTSENY.
FACEBOOK.COM/JABALIBIKERS
JABALIBIKERS.COM
trobatbe@hotmail.es

TRADUCTOR DE LA WEB

diumenge, 9 de maig de 2010

XII MARXA DE CANET DE MAR 2010 (RUNNING)

IMATGE SUPERIOR: LA CREU DE CANET, MÁXIMA ALÇADA DE LA CURÇA

Descripció de la curça:

14 km muntanya.
300 m. desnivell en pujada.
5% asfalt, 55% pista, 40% corriols.

Hola socis !!! aquesta vegada tocava posar-se les bambes. Surto a les 7 del matí per anar a Canet,hora de sortida les 8. Havía quedat amb en Dani, jabalí company de "corregudes", que malament ha sonat aixó...Peró miro el móbil i veig un missatge de la nit anterior, "Tinc febre, semblen angines".Millora´t Dani !!!.
Així que capa Canet que vaig. M'hagués agradat alguna fotillo peró al anar sol, he escollit portar a les mans, només la clau del cotxe, la ruta semblava durilla i volia anar per feina.
Després d'aquests díes de pluja m'esperava de tot, així que anavem equipats per arrivar i poguer vanviar-nos de roba i calçat, el fang sería company de curça i la pluja potser també !!
Ahir per la tarda vaig sortir amb bici amb en Joan, vem fer 26 km macos, potser no era el més adecuat per l'endemà, peró i lo bé que m`ho vaig pasar !!! I després per arrodonir la victória del Barça que li dona mitja lliga !!
Tornem a la curça, Tret de sortida i capa a dalt que fà pujada, óstia, no han tingut problemes amb el trànsit de cotxes,no !! ens han donat quaranta voltes per corriols, un bon exercici pels tormells.
He pujat conservador com sempre, peró sense parar i després he anat apretant, peró he arribat content, sense fer entrenament específic, el que ens và és la bici, peró he marcat 1 hora 27 minuts i el 61 de la general, que per un senglar canosillo està prou bé, la muntanya és dura i els corriols eren trialeres de debó. Els inscrits no els sé, l'any pasat van ser 790, peró jo avui no els he contat,ja ja.
Com sempre he trobat cares conegudes, aixó que pasa quan s'està a un poble, com la de Conchi i Miguel, fidels a aquestes marxes i la d'en Ramón, veí del poble amb el que he compartit bon troç del recorregut, un plaer coneixe'l, només ens coneixiem de vista, aquestes proves sempre apropen a la gent, jo el pasava pujant i ell em pasava baixant, al final per poc, m'ha guanyat la partida, no té importància, cap ni una, peró Ramón, aquesta te la guardo..sense rancunies !!!,ja,ja, una salutació si arribes a llegir aquestes lletres, que crec que sí. Aixó és com el "Salvame", que ningú el veu, peró...
Bé, a la meta botifarrada clásica, samarreta d'obsequi i dues hores després de la sortida ja era a casa. Ah! sorpresa, tinc el tormell inflat, quan pujava he notat clarament com em picava una avespa, ni he parat, la he ignorat, tot i que notava moléstia, i per la tarda ha anat pujant.Qué hi farem, la muntanya té aixó, suposo que pasarà ràpid, peró vaja peu m'ha posat !!.
I aixó és tot, dimarts hi ha reunió amb l'ajuntament, ja us direm el qué, rollo logística pedalada, i dissabte vinent podem fer reunió, expliquem el que s'ha dit i ja concretem per quedar pel cabrerés la setmana seguent i si fem una sortideta llarga rodadora el proper diumenge, sol-licitada per alguns bikers.
Avui els senglars han entrenat per lliure, escampats pels boscos de la comarca.
Oscar, recupera't de la lesió poc a poc, et necesitem. Oliver, només set díes per la half de Calella, anims triatleta, estem amb tú, no t'oblidis els manguitos de Piolín per la prova de natació !!!
Agreïr a totes les jabalines la paciéncia que teniu amb nosaltres... com deia un video que veu veure: ESTAN LOCOS !! YO LOS HE VISTO !!
Ostres, Noe, ja em surten cróniques com les teves, best sellers de 800 pàgines, je je, és conya,ja saps ,somos ASÍN de "brones".
Si heu arribat a llegir tot, FELICITATS, perqué despres diguin que en aquest país no es llegeix !!! FINS AVIAT !! SEE YOU !!!

5 comentaris:

1. Teneis brabas guerreras en vuestras tropas. Nuestras Leonas se encargan más bien de curarnos las heridas cuando volvemos de la batalla.

ResponElimina
  2. Y no olvideis clikar en nuestra publicidad de vez en cuando. Gracias amigos.

3. Ei germans, este finde nosaltres a la III cursa Avià, a veure quants anem. Una abraçada forta desde Bicialmuerzo.

4. muy bien jordi alfinal te convertiras en un tri como yo . esto de alternar deportes es lo mas. bueno y ya solo quedan 5 dias para la half. bufffff que emocion ya tengo ganas

ResponElimina
  5. Ja ja Oli, que te vaya bien dom,haremos una larga. Envia algo,lo que puedas,de tu puño y letra,tendras la page abierta para ti solito,es un gran reto el tuyo.Contamos con tu colaboracion para la pedalada a pesar de estar de un rollo más pro.
    Suerte !!No te olvides los manguitos para el mar !!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...