JABALI BIKERS - CLUB CICLISTA SANT CEBRIÀ

JABALÍ BIKERS - CLUB CICLISTA SANT CEBRIÀ
COLLA D'AMICS AMANTS DE LA NATURA I ENAMORATS DE LA BICICLETA .
EL NOSTRE PARADÍS ES EL PARC NATURAL DEL MONTNEGRE I CORREDOR, AIXÍ COM EL MONTSENY.
FACEBOOK.COM/JABALIBIKERS
JABALIBIKERS.COM
trobatbe@hotmail.es

TRADUCTOR DE LA WEB

dissabte, 17 de juliol de 2010

MARXA ÒS DE CIVIS - TIRVIA - ANDORRA LA VELLA

Aquí la crónica de Dani C. Aventurila guapa de dos díes, de dos senglars per terres andorranes.
Aquí està, enhorabona als dos i que no pari la músicaaaa !!!

"Hola bikers, feia temps que teníem al cap aquesta ruta i per fi l’hem realitzat,sortíem només dos bikers Òscar i jo Dani C, (una mica de pudoreta a kk per cert !!), cap Jabato més es va animar. Per ser la primera vegada, podem dir que ha estat un èxit, una ruta molt recomanable als bikers en bona forma, per la seva duresa, però amb uns paisatges impressionants que no t’imagines fins que els veus, una fauna típica dels Pirineus, cavalls salvatges, vaques, inclús àguiles bastant groses i per desgràcia alguns cotxes abandonats, no tot podía ser tant perfecte. Encara que estem al mes dels sant fermins, encara quedaven restes de neu, ho veureu a les fotos mes avall.

Sortíem de Ós de Civis ja ben esmorzats a les 9 en punt, arrancàvem forts començant ja amb uns km de pujada bastant intensos fins coronar el primer port, (EL PLA DE LA CABANA 2100m), paradeta per fer unes instantànies i gaudir de les vistes, seguiríem per camins enfangats i rocosos mes planérs, seguíem un llarg descens de pedres i mes pedres fins a arribar a Tirvia, agafem una estoneta de asfalt fins a Alins que varem parar a dinar una miqueta, “parada breu que queda el mes dur”, un entrepà, un cafè i comencem a pujar cap a Tor a on per cert, ens va tirar unes fotillos una noia, com diu Òscar ESPECTACULAR, seguíem amb molt desnivell i amb uns núvols que començaven a fer por, no va trigar a caure aigua i algun tronillo amenaçador però nosaltres ja anàvem preparats, no ens aturaria ni déu!!, a mida que pujàvem, cada cop era mes pedregós el camí, uns 20 km de pujada continua sens va fer etern inclòs a súper Òscar, però unes barretes energètiques i... capa amunt que anem!!!, per fí arribem a l’estació d’esquí de la Massana (situada a 2400m), per fi acaba la pujada, “bé, això creiem”, perquè un problema amb el GPS “com no”,ens marcava el camí per una pista de descens massa tècnica per nosaltres, no volia que em pesessin per sobre en un d’aquells salts algun nen de 10 o 12 anys, optàvem per baixar fins a Andorra per carretera que per completar la ruta ja estava bé, sortien 90 km i un desnivell acumulat de 2600m de pujada, casi naaa!!!.
Aconsello que l’any que ve no ús la perdeu per la duresa, però sobre tot per la bellesa dels paisatges i fauna que hi han.
Fins aviat bikers . "

Dani C. - JABALÍ BIKER

1 comentari:

1. Sí señor, esto es una ruta en toda regla...

El principal problema de estas rutas es tener el tiempo para poder realizarlas cuando tu family de reclama...

Pero debe ser muy guapa, seguro, haber cuando colgamos las fotiquis...

Saludos...

ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...