JABALI BIKERS - CLUB CICLISTA SANT CEBRIÀ

JABALÍ BIKERS - CLUB CICLISTA SANT CEBRIÀ
COLLA D'AMICS AMANTS DE LA NATURA I ENAMORATS DE LA BICICLETA .
EL NOSTRE PARADÍS ES EL PARC NATURAL DEL MONTNEGRE I CORREDOR, AIXÍ COM EL MONTSENY.
FACEBOOK.COM/JABALIBIKERS
JABALIBIKERS.COM
trobatbe@hotmail.es

TRADUCTOR DE LA WEB

diumenge, 5 de setembre de 2010

GRÀCIES A TOTS ELS BIKERS PER VENIR A LA FESTA !!!

OHHH ! JA HA PASAT LA CEBRIANENCA BTT 2010 !!! GRÀCIES A TOTHOM !!!!!

Hola Bikers !!:

En nom de tots els companys, agrair l'asisténica masiva a aquest petit poble de l'Alt Maresme que quasi bé no surt al mapa...
Felicitar a tots pel comportament cívic i per tenir paciéncia amb els inconvenients de tenir molts més bikers dels previstos pels incréduls.
Recordeu que el límit anunciat arreu, eren 350 participants i per no fer un lleig a ningú, hem acabat absorvint 432 participants , 21 d'ells per lliure i aixó era complicat. Sortida puntual, cosa increíble per mí, després de veure com estava l'inscripció.
Exit d'inscripció previa per internet, primer any, i exit d'asistencia a una pedalada que fà dos anys registrava només 80 -100 persones. (abans d'entrar aquesta colla de senglars al follón).
Asomim els encerts, un esforç per fer una cosa digne amb un preu ridícul i també els errors, com quedar-se sense aigua a l'avituallament, així com eludim alguns errors que escapen totalment a la nostra competéncia com humil club btt i que s'han d'atribuir a altes esferes municipals, i aquí ja estem venuts.
No obstant el balanç és positiu. Sabem que alguns participants no han estat del tot honestos i han fet alguna petita trampeta, molts reconeixíen haver retallat sense problemes, peró d'altres no, peró allà cadascú amb la seva consciéncia. Recordem que és una pedalada popular, no era plan de posar policia nacional als encreuaments.
En quan a la ruta, era exigent, peró la gent de la bici de muntanya sóm així de masoques!!!. El Montnegre es lo que tiene !!
Caigudes, poques, cap d'elles greu, només un, ha anat a l'hospital de Calella, per posar uns punts al braç.
Agraïr desde aquest blog, la col-laboració molt competent de Policia Local, ADF, Protecció Civil i també en particular al Técnic d'esports Juan Ramírez, que junt amb els JABALÏ BIKERS han fet posible la prova. Particularment estic alucinat de l'implicació de families senseres de "jabalis", veins fent fotos de manera altruista i els Brasers fent botifarres a tota llet.
I ja no m'enrrollo més, tenim 400 fotos per penjar, trigarem peró les penjarem. I les clasificacions també pero aquestes estaràn en breu,dilluns ó dimarts. Les podreu trobar aquí mateix, posarem un enllaç a http://lacebrianenca2010.blogspot.com/
L'any vinent no garantim la nostre participació organitzativa, potser dedicarem més temps a altres reptes btt , doncs aixó en ha absorbit moltes "hores" a molta gent, peró aixó ja ho direm l'any vinent quan arribi el moment. Potser trobem alicient participant nosaltres també, ja es veurà.
De tot em quedo amb la sensació de saludar a tots els bikers d'arreu, de molts municipis, uns coneguts, altres no tant, peró tots units per la mateixa afició.... LES DUES RODES !!!!

A REVEURE !!!!!!
JA TENIM LES CLASIFICACIONS !!!!! http://lacebrianenca2010.blogspot.com
i TAMBÉ TENIM LES FOTOS PUJADES AQUÍ

11 comentaris:

1. Moltes felicitats per la pedalada. Realment ha estat genial i m'ho he passat molt bé. Molt ben organitzat, no hi havia opció d'error als encreuaments i potser si que com a punt flac als avituallaments però res a dir.
    M'ha agradat molt la pedalada i seria realment una llàstima que després de 10 edicions ho deixeu!!
    M'he pres la modèstia d'escriure una petita crònica del que ha estat la meva vivència la dia d'avui.
    Ens veiem pel Montnegre Jabalís !!!

2. Hola a tots!
    Vull felicitar-vos per la feina feta. He fet la curta i m'ha semblat fantàstica (una mica massa per ser popular, si m'ho permeteu..., pero a mi m'ha agradat molt)
    Pensava fer la llarga peró tothom m'ha dit que era moooolt dura i pel que he sentit després, era veritat.
    No se si repetireu l'any que bé peró us vull transmetre la meva més sincera enhorabona pel vostre esforç altruista (i el de les vostres families), fent que els beneficiats siguem tots aquells que gaudim de la btt.
    Una abraçada des de Barcelona!

3. Hola companys!!!
    Jabalis... FELICITATS!!!!!
    Gracias a vosaltres hem pogut gaudir d'un dematí increible.
    La cursa...
    Organització molt bona...
    El recorregut...Increible!!! Fisic... Tecnic...Rodador...COMPETITIU!!!!
    Dur,si... Pero els bojos de la BTT com nosaltres, necesitem patir per assolir la maxima satisfacció. Som diferents!!!!
    En el meu nom i en el de la colla de "Els Cabres de Montnegre" dir-vos que sou un exemple a seguir.
    Gracias per tot i ens veiem per casa nostre, El Montnegre.
    Ciao

ResponElimina
  4. Felicitats Jabalís. Bona organització. Només trobo que vam sortir massa tard i feia molta calor. Els avituallaments... No ho sé, vaig fer la curta i no em vaig parar, vaig tenir la sort de topar-me amb un dels avituallaments de la cursa a peu de Sant Pol i vam carregar piles allà, jeje.
    Espero l'any que ve fer la llarga. Si us plau, no defalliu, continueu amb la vostra tasca. Els bikers del maresme necessitem esdeveniments així. Ànims i endavant.

5. Jo també vull felicitar-vos per la pedalada, ens ha agradat molt. No obstant, voldria comentar-vos un parell de coses que penso hauríeu de canviar de cara a properes edicions:

- El recorregut curt no en tenia res de popular. Van engrescar-se amics i família, nens inclosos, i van aconseguir acabar-lo, però era una pedalada massa dura per a ser popular, no tenia res a veure amb la de l'any passat (aquell recorregut sí que era popular). Penso que per a properes edicions hauríeu de fer un circuit més assequible, pensat per a que el puguin fer els nens i els més grans de casa.

- Abans de la sortida un membre de l'organització va deixar ben clar per megafonia que era una cursa popular, no una competició, però a l'hora de la veritat alguns corredors anaven "amb la gavineta a la boca", un noi va caure perquè no va tenir temps d'apartar-se a un costat del camí per deixar passar a un corredor que anava tot esperitat. Penso que potser seria més adient planificar dos recorreguts totalment independents: un de llarg, molt dur i competitiu per a corredors experts (com el que haveu fet enguany), i un de curt, assequible per aquells que tinguin ganes de pedalar i, alhora, de gaudir de l’entorn i de la companyia. És a dir, popular (com el de l’any passat).

- També vull denunciar (i això no té a veure amb l'organització) que va haver algun incívic (per no dir “marrano”) que anava llençant pel camí els envasos d'allò que consumia: gots de plàstic, ampolles de plàstic, papers de barretes energètiques... Ja sé que són només uns pocs els que fan això, però més tard o més d'hora la resta acabem patint les conseqüències.

Salutacions a tots i totes.

ResponElimina
  6. Pere,bastant d'acord amb tot el que dius, peró l'any pasat, alguns participants de la curta,la van fer dos cops,es van quedar amb ganes de més, i no van ser pocs que van dir que era molt suau, només vull que veguis que "mai plou a gust de tothom"
    Que hi hagi gent que va amb el ganivet a la boca, aixó sempre pasa, i pensa que el recorregut era secret, i aixó és precisament perque no es pugui entrenar, no obstant és inevitable, la ruta curta era dureta peró sense cap trialera estreta perque els del ganivet a la boca no fesin caure als més lents.
    Gràcies pels comentaris, per ajudar als que vinguin darrera a millorar any darrera any.

ResponElimina
  7. hola soy Oscar del baño os escribo este comentario para deciros que la clasificación corta esta mal yo quede primero con un tiempo de 49 minutos ,lo podéis comprobar en el enlace de premiats un saludo.oscar del baño rubio.

8. Asunto resuelto Oscar,un corta pega mal hecho tuvo la culpa. enhorabuena por la victoria, te animo a hacer la larga,harias muy buen papel!!

9. gracias, el año que viene seguro que haré la larga,lo que pasa que este año a sido la primera pedalada que e hecho y no quería forzar poco a poco por cierto FELICIDADES POR LA ORGANIZACION.

ResponElimina
  10. No sé si el següent enllaç es refereix a la CEBRIANENCA 2010, però estic d´acord amb el que diu:

Jo vaig estar a la pedalada "popular" i ja només sortir vaig tenir que protegir els nens d´alguns corredors, així com al tram final, que per fí hi havien baixades, dels corredors que anaven a tota pastilla. Ens varem engrescar una colla per fer una sortida diferent i ens varem trobar a una cursa, espero que el proper any la curta sigui més pensada per la família i si pot ser ho indiqueu. De totes maneres tant protecció civil com ADF, uns tios molt enrotllats!!!!!

ResponElimina
  11. De bona em vaig lliurar, jejejeje... però me n'alegro de que hagi sigut un éxit aquesta pedalada... ja m'agradaria haver-hi participat, però aquell diumenge vaig treballar (sóc xofer de bus)... lo que m'ha entristit o cabrejat, grrrrr!!!, jajajaja... que no volgeu organitzar l'edició propera... va, animeu-vos... ja se que muntar una pedalada absorbeix el poc temps lliure que disposses, però quan veus els resultats encara encoratja més per organitzar altres edicions...ho dic per experiència (vaig estar 7 any com vicepresident de la Comisió de Festes del meu Barri... però vaig plegar per dedicar-me més a lo que m'agrada: la bici).
    Felicitats, jabalís,... demà començo vacances i a preparar-me per la Selénika.
    Salut!!!!

ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...