JABALI BIKERS - CLUB CICLISTA SANT CEBRIÀ

JABALÍ BIKERS - CLUB CICLISTA SANT CEBRIÀ
COLLA D'AMICS AMANTS DE LA NATURA I ENAMORATS DE LA BICICLETA .
EL NOSTRE PARADÍS ES EL PARC NATURAL DEL MONTNEGRE I CORREDOR, AIXÍ COM EL MONTSENY.
FACEBOOK.COM/JABALIBIKERS
JABALIBIKERS.COM
trobatbe@hotmail.es

TRADUCTOR DE LA WEB

dilluns, 21 de febrer de 2011

A VEURE LA MORENETA AMB LES FLAKES !!! I EL CHACHACHÀ DEL TREN !!

A la foto, Carles, Òscar i Dani C. 100 km anada st.Cebrià- MOntserrat, tornada d'Odisea, poca llum i tren fins Barna i de Barna a SAnt Pol. CHU, CHUUUUUUUUU. Bona tirada, per fer un petonet a la Moreneta.
Hi haurà un altre intent !! Tornaràn !!!
Aquí la crónica de Dani, que no només dona als pedals, a més a més fa bones cróniques, mersi per compartir l'experiéncia amb tots.
Altres senglars van fer sortida betetera , com Andres i Joan, anant a Canyamars i d'altres seguim amb les bambes, aquest diumenge van caure 29 km running, ja només a dotze dies de l'objectiu.

Sortida a Montserrat per Carretera

Hola bikers !!!,
Ja feia uns dies que teníem pendent fer una sortideta a Montserrat, a veure a la Moreneta, però per unes coses o per altres no trobàvem el moment fins que l’Òscar i jo varem decidir, Dissabte 19 de Febrer a veure la moreneta, anirem per carretera sortint de Sant Cebrià de V, pues ja esta, només calia sapiguer qui vindria amb nosaltres i punt, al final Carlos també s’anima, ja som tres, Òscar, Carlos i jo Dani C, pocs però molt ben avinguts que es el que ens agrada a tots.
Quedàvem a les 7 del mati per acabar de mirar les pressions dels neumàtics i sortir ràpidament, calia aprofitar al màxim les hores ja que no sabíem gaire del temps que trigaríem a completar la sortideta, alguns no hem fet mai tants KM.
Comencem baixant Cap a Sant Pol per agafar la N-II direcció Mataró, Comencem a un ritme suau per calentar be les cames, aviat arribem a Mataró i primera sorpreseta trobem a un company de Muntbikes, en Jordi, l´ acompanyem un ratet fins travessar Mataró, ell seguia per la N-II i nosaltres agafem direcció al primer port, el coll de Parpés, desprès de travessar Parpés arribem a Granollers per fer parada tècnica, unes pastetes i cafeïna per el cos que ens faria falta, je,je. Ràpit sortim a la carretera de Lliçà cap a Sabadell i producte de la nostre ignorància pensant que seria una carretera mes o menys planera, ens trobem amb una sèrie de tobogans de pujades i baixades trenca cames que no ens esperàvem, però en fi seguim, travessem Sabadell per agafar el següent tram cap a Terrassa i ¨ más de lo mismo¨, fins que travessem Terrassa, agafem la C-58 direcció Vacarisses i de cop parada tècnica per mirar el mapa, mer… ens em desviat una mica direcció a Viladecavalls, solució mes rentable 5 Km de port de pujada fins tornar a agafar la C-58, ¨caguentoo¨en fi ...seguim direcció a Monistrol de Montserrat i fem alguns Km de baixada bastant pronunciada, no es bona noticia desprès s’ha de pujar al tornar,je,je .arribem a Monistrol i el inici de la tortura, 9 Km de pujada a Montserrat amb una mitja de pendent bastant pronunciada i continua i amb 100 Km ja a les cames encara es feia mes dur,de seguida es veu el nivell de cada un, l’Òscar que ja esta bastant recuperat de la seva lesió, ens deixa bastants minuts enrere i en Carlos i jo, acompanyar-nos l’un a l’altre patint de valent amb alguna parada per recuperar l’aire, en una d’aquestes parades ens trobem amb un grupet de bttros que també pujaven a veure a la moreneta, bona gent per cert, arribem a dalt al santuari cap a la 1 del mig dia,

Visita a la Moreneta, Fotos de record i també fotos amb els btteros, ens comenten que ells tornen amb tren i comencem a veure que em trigat massa en arribar, entre unes coses i altres son casi les dues, la opció del tren es casi obligada, decidim anar a dinar a Monistrol i ho parlem, la baixada de Montserrat, agredolça, molt xula, però no es pot acabar la tornada amb bici, es farà fosc hi no es qüestió d’anar sense llums, parem a dinar i el restaurant no ajuda gaire ja que triguen una mica, a la tornada ràpida i decidim anar amb tren fins a Barcelona i allà agafar el tren fins Sant Pol, en el tren moltes rialles amb l’Òscar que no aguanta “els trens” jeje. un cop a Barcelona ens adonem que podem fer un tros amb bici fins que la llum ens ho permeti, i així ho varem fer, travessar Barcelona en bici es tot una experiència rara, sempre ho he fet amb cotxe, seguíem per la N-II fins l’estació del Clot, ja era fosc i agafem el tren fins a Sant Pol que ens esperava la Sandra (promesa del Òscar) amb la furgo i la Marta (parenta d’en Carlos) per Recollir-nos a l’estació... i cap a casa.
Això es tot, no la considerem acabada però tornarem quan els dies siguin mes llargs.
Fins aviat. Dani C.

THE ANDREW'S CUBE

Aquesta es la nova montura amb la que s'ha fet aquest senglar. Full Carboni, a ben segur li queden molts kms pel davant.
Si us fixeu bé, feu gran la foto,el mixino també està aficionat a fer el "cubo". En aquesta casa estàn tots liats amb els cubells, només falten pales i rastrells, perque "lapiedra" ja la poso jo.

10 comentaris:

1. Andres que pepinorro es muy guapo este cubo, haver si salimos el domingo y te veo en acción jeje.

2. LINDA A BIKE CUBE!!!!! BELA AS FOTOS
    GRANDE ABRAÇO DO BRASIL

3. vaig pensar tot el dia en vosaltres.Pel que he llegit a la crónica va ser una sortida-aventura...felicitats pel bon rotllo que teniu...ens veiem a la carretera o a la muntanya.

ResponElimina
  4. NO olvidéis pedilos salvocnduco candoentréi n terriori esparno amigos...

5. Bonita Cube ! espero que ela te dê muitas alegrias por esses trilhos.
    1 abraÇo.

ResponElimina
  6. Si Jordi R, varem anar sense preparar la ruta, això es el que te anar d´aventures que has de agafar el tren en cas de necesitat,jeje. ens veiem màquina.

7. siempre sorprendeis con alguna super aventura.se nota que sois jabalis,mas duros que una roca siempre afrontando retos,me gusta..jordi saludos ,sigue con tus entrenos y gracias por plasmar esa cube y ese gato sentado haciendo el cubo,como me he podido reir.tengo guardada esa imagen en mi biblioteca que caña.ja, ja, ja....me encantan los gatos!!! salud bikers..

8. Molt bona sortida aventura. Moltes felicitats a tots menys a 1 jejejejejeje
    Molt xula la cube

ResponElimina
  9. Bona sortida, Dani el tema de la mel i mató que comenta en Carlos...aixó no surt a la crónica, ens estàs amagant informació ? No si ja m'extranyava a mí que tiresiu de barretes

10. La parada en Granollers para el pastelito...lo mejor!! jajaja. Esas paradas son las mias ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...