JABALI BIKERS - CLUB CICLISTA SANT CEBRIÀ

JABALÍ BIKERS - CLUB CICLISTA SANT CEBRIÀ
COLLA D'AMICS AMANTS DE LA NATURA I ENAMORATS DE LA BICICLETA .
EL NOSTRE PARADÍS ES EL PARC NATURAL DEL MONTNEGRE I CORREDOR, AIXÍ COM EL MONTSENY.
FACEBOOK.COM/JABALIBIKERS
JABALIBIKERS.COM
trobatbe@hotmail.es

TRADUCTOR DE LA WEB

dilluns, 31 d’octubre de 2011

1er OPEN MUNT BIKES

Nou senglars representant els nostres colors, una bona colla, això fà goig !! Oliver que ja havia marxat, més, d'esquerra a dreta, Carles, Òscar, Jordi, Dani , Víctor, Rafa, Joan i Andrew. LLàstima no poder comtar amb en Sergio, Dani G, Dani V.,David ...per motius diversos com compromisos i lesions.

Com ja és habitual, vàrem haver de "posar per les fans"uns minuts, tant de crack junt es el que té...
Bogeria senglar !!!!

Hola de nou, amics i seguidors bikers !:
Ja feia temps que no publicavem masa sortides de grup. Aixó no vol dir que no les fem, aquí no para ningú, sino que no sempre la cámara està en funcionament i el temps de vegades tampoc dona per mantenir la mateixa activitat virtual.
Aquesta vegada l’ocasió es mereix una bona crónica, i tant que sí !,no escatimaré ni una lletra.

Després de ploure molt els darrers dies, es preveia un diumenge maco, així que capa  Arenys de Munt, on els companys de muntbikes s’estrenaven a la primera cursa btt muntada totalment per ells, encara que tenien ja un bon curriculum colaborant en diverses proves .

Per l’ocasió ens vem donar cita nou senglars cebrianencs, cadascú amb la seva idea de cursa, però com sempre, vem anar junts, la majoria en bici desde S.Cebrià ,per anar escalfant i alguns en jabatofurgona.
Va venir en Carles, joventut i entusiasme en primer grau ! , amb dos companys més d’acompanyants de molt nivell, també contavem amb Oliver, el nostre Ironman, Víctor, cada cop més enganxat a la bici i agafant forma excepcional en poc temps, Òscar, un plaer veure com ja surt de una llarga lesió i mica en mica agafa el seu antic nivell, que era molt alt !, en Dani C., que dir d'aquest, jajaja, senglar incondicional, tot i no ser ara mateix al seu millor moment, no es perd ni una, com ha de ser… , en Joan, al seu punt més alt, que jo l’he vist, està fet un xaval, puja com mai aquest home. En Rafa A, sense por a cop ruta i disposat sempre a apuntar-se a tot, una actitut admirable. Andrés, va venir com sempre, “correr,correr,que ya parareis ,ya…”, com ell no trobareu dos, sempre he pensat , que quan a més d’un se li pasi la febrada de bici, aleshores quedarà ell, amb les mateixes ganes que el primer dia i dient …”un ritmooo ,un desarrollo…!” ,jajaja. I dels que vem anar només quedo jo, Jordi, que com que no està bé parlar d’un mateix, doncs millor ho fagi un altre.
Jo vaig disfrutar ja només veient l’ambient nostre de bon rollo, després la resta havia d’anar bé segur.
A la sortida, ambientillo maco, mentres uns van a fer un café, en Joan i jo pasem a saludar a alguns coneguts i poc abans de la sortida ens retrovem tots els senglars a la riera.
Primers metres i tal com ja haviem quedat, “Ganivet a les dents i mar…l'últim”.
El terreny era perfecte, ja estaba cansat de tantes setmanes de pols als camins. Al començar a pujar corriol direcció  collsacreu, els primers embussos, peró res important. Molta pujada forta la primera meitat de cursa, cosa ja coneguda, pero res que no sabesim abans, aixó es el Montnegre, recordeu !!!
La baixada corriolera molt divertida, bons avitullaments, tot i que nomes vaig parar al segon, més a saludar que un altre cosa, jo ja havia esmorzat a gust i em vaig trobar força bé per mantenir el meu ritmet de disfrutar sense fer-me mal. Un gel i un plàtan van ser suficients per aguantar.
Durant el trajecte alguns dubtes en algún creuament, un parell d’equivocacions que per sort vaig rectificar en pocs metres. A l’arribada vaig veure que això no havia estat res comparat amb altres companys.
Arribada, i em trobo amb en Joan, Òscar, i Carles, per ser puretilla i que darrerament no havia entrenat, no m’havia anat gens malament, sense rampes i encara bastant senser, una mitja de 13.6 que per la duresa ja em dono per satisfet. espero l’arribada de la resta de companys, uns a tocar amb mí, i d’altres a pocs minuts.
Merescuda botifarra, i recollida d’obsequis, un punt fort de la cursa, molt treballat el tema, aixó porta feina i s’ha de dir, bona bossa, vem tornar carregats !!
Sorteig de bicicleta i més cosetes i els senglars fent fotos amb amics i gaudint de que ningú es va fer mal i estavem tots allà "sanos y salvos". Cadascú va viure la seva cursa, amb moltes anecdotes, però tampoc podem fer un llibre. Jo destacaría la del Ironman Oliver que sembla que va reventar roda i trencar cadena, i va fer uns kms correns, “es lo que tiene ser un ironman” ¡! També en Joan i Carles, que encara cap d'ells son coneixedors de quina ruta van fer !!jajaja, uns cracks.
Perque la crónica no quedi mancada de plasmar una realitat i no quedi “hipócrita” , hem de dir que ja savem que van haver alguns “problemillas” organitzatius, peró sé com es deuen sentir ara mateix gent que ha ficat moltes i moltes hores, per muntar aquest open. Així que vull destacar els molts encerts que he vist a la prova, per sobre dels errors,  i que em va saber greu veure a l’arribada les cares de preocupació dels organitzadors, comprensibles d’altre banda. A mida que arriba mes gent, pujava l'estress.
Ja s’encarregaràn en altres llocs de fer sang, jo no ho faré pas, vers al contari, encoratjar als nostres amics Arnau, Roger,Vicenç, Martí, i molts més  i estic segur que la llibreta del “que ha pasat”?, ja la tenen oberta i  pulint un parell de coses, aquest open será de les millors del calendari, estic total i plenament convençut.
 Aixó sí, ara toca viure aquella sensació de “em vull amagar i no ser on” que vem patir nosaltres fà dos anys a la “cebrianenca”, bona inscripció, peró quan la gent no marxa del tot contenta es que alguna cosa no ha anat prou bé, però s'apren moltísim, també vem “escriure a una llibreta”, i aquest any el que abans eren errors ara eren encerts. Així doncs, endavant makines!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tot i entar el fred l’activitat senglar segueix. El grup cada vegada s’esta fent amb més flakes !,
Aquesta mateixa setmana en Dani V. i Víctor s’han fet amb una, això vol dir que la próxima primavera será habitual veure també senglars per asfalt en petits grups. Algún megarepte caurà...França es a prop...El blog es vostre, quan feu una sonada envieu alguna fotillo i crónica, en David enten d'aixó...
I no vull marxar sense anunciar, que m’agrada seguir als nostres companys quan preparen coses meritories i per tant, dir que el próxim diumenge dia 6, es celebra la I Marató del Montseny, per la qual ja porta setmanes preparant-se uns dels senglars més canyeros, el jabalí Dani G., per aixó no va venir al Open Muntbikes. Es probable que gaudim de crónica en exclusiva. Ha rebut ofertes d’altres mitjans, peró jo crec que es publicarà a la page jabata ¡!!!.
També vull encoratjar a Dani V., sortint d'una lesió, aviat segur estar estrenant la bici de carretera, aquest any proxim esperen reptes nous company !
Recordar que el dia 4 retirem la comanda nova de roba que s'està fent, a la primavera farem un altre.
Ara comença el fred, jo aniré tornant a fer altres cosetes abandonades a part de la bici, pero conteu amb mí per les sortidetes dominicals per matar gusanillo i a alguna prova que us vingui de gust per gaudir de l’hivern.
A reveure bikers, gràcies també als nous seguidors !!
Ens veiem !!Salut i força a les cames !!

Bon ambient a la plaça, bona inscripció, ha nascut una nova prova que enrriquirà el calendari betetero de la comarca. Estem segurs que anirà a més, el quadern de notes ja el tenen obert, segur que ja l'estàn omplint, es així com es faràn grans, ho tenen tot, inclus el suport de tots per fer-ho.

Quina bossa d'obsequis, menys mal que portavem furgoneta per carregar!! Samarreta de "finisher", com si fosim Ironmans !! Rentavaixelles, caldo, mitjons, ninotets per la canalla, gel, i segur que em deixo alguna cosa més.

Aquí, dos senglars amb en Xavi, de Btt Amunt, després de recullir uns mitjons que també van tocar en un sorteig.  Salutacions al cargolet Ramón, molesties estomacals li van impedir ser-hi a la cursa, no obstant va voler ser amb els seus a la plaça, això no ho fà tothom, només els "grans".

Vaig voler tenir un record amb el biker britànic Rob Hylton, fotógraf asidu a moltes curses, pedala amb la reflex a sobre i us aseguro que a bon ritme !! admirable per profesionalitat i simpatia. També em coincidit a varies curses i ens va visitar a la "Cebrianenca BTT".

Joan i  Jordi , abans de la sortida, mentres la plaça s'anava omplint de bikers.Encara les bicis tenien els seus colors, moments més tard, totes eren de color "fang".

Més informació de la cursa, comentaris, clasificacions a la pàgina dels organitzadors:

FOTOS, LES ESTAN PENJANT PROGRESIVAMENT A L'ADREÇA DE SOTA DE FEISBÚ !

Aquí sota algunes fotillos en acció !!!

JOAN

JORDI

ANDRÉS

VÍCTOR

CARLES

ÒSCAR

DANI

RAFA

Aquí us deixo un video que no es propi, pero que reflexa bastant bé amb helmetcam com era la prova  i el de sota es una demostració que no s'ha de parar mai de gravar...pasi el que pasi !!!

8 comentaris:

1. Saludé a uno de vosotros, creo que era a Jordi, mientras caminabamos por la trialera imposible de subida.
    Fuimos juntos bastante hasta que me perdí con un compañero.
    Os dejasteis ver luego en la llegada con vuestro ambientillo propio,creo que os tocó algo en el sorteo,o al menos lo parecia. A ver sinos vemos en teia.
    alex V. Vallgorguina

ResponElimina
  2. Va ser un plaer trobar-us una vegada més, contribuint vosaltres al bon ambient. Espero que la propera vegada seré amb la meva reflex per a recordar el moment!

3. Molt bona crònica, Jordi. En general reflexa molt bé el que va ser la pedalada.
    Vosaltres sabeu millor que ningú el que es organitzar esdeveniments d' aquesta magnitud, i jo admiro a tots els que tenen prou coll... per posar-hi el coll. Per això opino igual que vosaltres : pegues ? si, es clar, però ens hem de quedar en lo bo, que realment es lo mes important. La resta, experiència per les properes.
    BICICLETA I MUNTANYA !!!

ResponElimina
  4. Estoy con vosotros.Mas de seiscientas personas no son faciles de llevar, a mí me gustó y repetiré.Yo tambien apoyo cualquier iniciativa de gente con agallas.
    Pedro "el bicigrino"

5. cuanto echabamos de menos esas cronicas jabatas ,jordi... en el video se demuestra lo que es un autentico jabali dando caza a todos los perseguidores ,mientras algunos pateaban y agonizaban, el jabali seguia su curso como si nada.menuda onda ...!!!! como he disfrutado y como fan que soy,quiero massssssssssssss...!!!!

ResponElimina
  6. Putos amos. Cuabtas fans en Arenys de munt.Buena cronica jabalies.
    Os sigo desde la cbrianeca

Puig-reig.Manuel

ResponElimina
  7. Jo conec aquest tio del video, es un animal, jo diria que nomes porta el plat gros, no se que diu que els altres plats es massa pes i tal... de fet em penso que al camino santiago el vaig veure pujant ocrebreiro... un fiera!! anirem a mes curses i esperem mes croniques!! el dia 20 a Orrius, i el 27 a la prehistorica!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...