JABALI BIKERS - CLUB CICLISTA SANT CEBRIÀ

JABALÍ BIKERS - CLUB CICLISTA SANT CEBRIÀ
COLLA D'AMICS AMANTS DE LA NATURA I ENAMORATS DE LA BICICLETA .
EL NOSTRE PARADÍS ES EL PARC NATURAL DEL MONTNEGRE I CORREDOR, AIXÍ COM EL MONTSENY.
FACEBOOK.COM/JABALIBIKERS
JABALIBIKERS.COM
trobatbe@hotmail.es

TRADUCTOR DE LA WEB

dilluns, 19 de març de 2012

TRANSMARESME 2012 - CURSA MUNTANYA VALL DEL CONGOST

Hola bikers !!:

Ja som aquí, amb noves aventurilles per explicar. Aquesta vegada, repte senglar d'alçada, mentres el senglar Dani G feia una marató de muntanya de gran dificultat,"la vall del Congost", altres dos senglars, en Dani C. i en Carles, es disposaven a afrontar la Transmaresme, amb sortida a Santa Coloma de Gramanet i arribada a Santa Susana. Cursa no apte per aprenents beteteros...Però molt millor, jo he recollit l'informació,  peró ara "em callo"  i us deixo amb la crónica d'uns del protagonistes, en CARLES, que debuta com crónista i de quina manera !!!

Ja la tenim a la saca !!!, TRANSMARESME 2012, 88Km aprox. i 2.800 m. acumulats positius, i amb qui millor per fer-ho que amb Dani C ?!.
Arriba el dia i l’anaconda que havia anat creixent dins la meva panxa... anava a ser cruspida finalment desprès de l’espera a la gran cita.

Moments d'espera a la sortida "Transmaresme 2012". Si us plau Dani, la setmana proxima voldriem que vinguesis a tiarar avall el mur que diuen està al km 32 de la marató. Dues patades teves i ens faries un favor !!!que et costa...

Arribem a Sta. Coloma de Gramanet (inici) i comencem a trobar gent coneguda, amics i companys, decidim anar al darrere de tot per estar tranquils i perquè sabem que el final serà dur i cal reservar.
Primer tram de pujada continua i comencem a passar gent sense gaires dificultats i sense desgastar-nos massa, tram de pista per sobre de la Serralada Marina, amb vistes genials de la ciutat, fins enllaçar la zona de la Conreria, la pujada s’ha fet llarga però ens trobem bé.
Continuem per senders i molts corriols divertits, per zones desconegudes per nosaltres, fins que veiem que ens trobem prop d’Argentona, Km 30 aprox i tot molt bé, sensacions bones. 1er avituallament: toca menjar algo i reposar aigua.
Desprès d’això tornem amb calma i ens comencem a trobar corriols de pujada amb arrels i pedres, això ens comença a desgastar una mica. Sense acabar d’ubicar-nos i desprès de començar a notar algunes molèsties a meitat de marxa, mirem endavant i ens trobem a 4 jabali bikers, ahí fent pinya !!! , més que un club !!!, SUBIDÓN DE MORAL!!!Rodem una estona junts, però en poc temps ens tornem a separar i comencem a baixar.
Quan érem prop de Sta. Mónica i Collsacreu (2on avituallament).
 Arribem prop del pou de glaç i ara toca la pujada i ens comencem a quedar sense aigua, bufff!!! Poc a poc conservant les cames arribem a Collsacreu (km 60 i 1900m acumulats), se’ns ha fet llarg i dur aquest tram.
A partir d’aquí entrem en una zona de pista més coneguda, però no menys dura.... Mica en mica i anar fent que hem d’arribar....Comencem a pujar per Cal Paraire i anem cap a St. Martí, on pensem que han possat el 3er avituallament, però no.... continuem direcció el Roure i jo desitjant no haver de pujar fins allà, portàvem 70km gairebé i la calor i el cansament es feien notar. Per sort agafem el camí que va a Can Benet, una mica de descans per rodar i evitar els inicis de rampa, allà si que hi es l’avituallament!!! Bon moment per omplir els dipòsits.
Sabem que no pot quedar gaire, però com sempre ens ficarien alguna guindilla!! Des de Can Benet cap a l’Erola, la meva 1a rampa i a les 2 cames, aiiii....De seguida tornem, i comencem una ràpida baixada en direcció Sta. Susanna, toca recuperar-se i aprofitar. Pel camí ens trobem algun tram de pujada, on ja totes semblen murs, com diria el meu company: PIT i COLLONS!!!
Finalment arribem a Sta Susanna, ho hem aconseguit!!!! El nostre objectiu era acabar i ho hem fet, però pels qui volen temps: duració efectiva rodant 6:35 h aprox, amb les aturades i tot al voltant de les 7h. Ara toca gaudir de la satisfacció personal i que soni la música (weare he championsmyfriend....)
La senyalització de la cursa ha estat bona, el traçat molt maco i dur, i els avituallaments correctes, a vegades una mica arrasats.

ALGUNA COSETA A MILLORAR....

La meva crítica constructiva es pel sorteig d’obsequis.  No veig gens bé que es faci un sorteig sobre els participants que van arribant, sense comptar amb els que resten per finalitzar. Es una manera d'acabar abans la feina l'organització, peró no es just, no hi ha igualtat per a tots els participants.
I ara a pensar en el següent....

Carles C.  -  JABALI BIKERS

Aquestes cares parlen soles...això es a l'arribada, amb el maillot de FINISHERS ben calçat !!!!!  FELICITATS JABALIS !

Per si queden dubtes, el Polar diu que....temps real pedaleig 6.33 / 88km

CURSA MUNTANYA VALL DEL CONGOST

Felicitar també a en Dani G., que va acabar la marató de "la vall del congost" en 5h52' a la posició 54 !!!
 Recorregut molt ténic, sense tocar pista quasi bé. 3.200 METRES DE DESNIVELL POSITIU EN 42 KM !! Molt per escalar i baixades per matar-se.
 Sóc coneixedor que alguns participants van arribar a les 9 hores de recorregut. Així que "VAll del Congost " a la saca !!! .
Segons explica el propi Dani, en allà es deia que tot el que baixes de 6 hores ja era un molt bon temps.
Ara a descansar, i a tornar a fer bici, que el més que vinent tornés a ser papi, així que ja aniràs entrenat per correr a canviar volquers !! Que vagi molt bé !!

Moments abans de la sortida.  Aiguafreda 7: 00 a.m.

Si voleu més informació cliqueu a aquest enllaç, fotos, videos,etc

I la setmana vinent, la marató de Barcelona, quanta presió !!!, aquí tohom finisher, a veure si podem seguir donant alegries a aquesta familia senglar, peró els reptes són d'alló més heavys, no ho tenim per la mà, no sabrem si posant-se mizuno als peus ó montar unes cubertes tubeless, jajaja, en fí, que Déu ens agafi confesats...Si veieu que no hi ha crónica la proxima setmana, es que...

Els senglars estàn amb el cul inquiet, aneu pensant que  un cop pengi las bambes, i recuperi la bici...m'haig de treure el mono de rodes !!, ja porto de cap la marató dels monegros el 5 de maig i ja ser de dos que s'apunten.... També tinc pendentes les primeres preses de contacte per la cebrianenca 2012, ja sabeu com es la burocràcia, treballem amb temps i   a mitat d'abril tenim una cabrilenca pel calendari que a més d'un ja li fa l'ullet, i un gps que demana el treguin a pixar... i ganes, moltes moltes ganes d'estrenar la primavera, que ja tenim el bon temps aquí, els flakeros es freguen les mans !!

Blogger canvia els dominis sense previ avís.
Aquesta pàgina, com molts altres blocs, té domini propi. Em va donar per fer-ho, i desde fà un temps es www.jabalibikers.com, sense el blogspot.
Aquesta setmana surt a tots els diaris que els dominis han canviat   *****.blogspot.com
                                                                                                     ****  blogspot.com.es
. Aixó s'ha fet sense pevi avís i la comunitat bloggera està emprenyada, mallots, adhesius i cosetes d'aquestes es veuen obsolets davant el canvi. A part del domini complicat poc memoritzable en que es converteix per gent més neófita en internet que han de pendre nota d'una adreça URL.
A nosaltres no ens ha afectat per tenir domini propi , peró ens unim a la protesta i comunico que si cerqueu bé, trobareu maneres d'evitar això, inclús es sabut que alguns bloggers s'emporten la pagina a wordpress amb una opció d'importació com a protesta.

16 comentaris:

1. Com a la crónica he donat pas als cronistes, desde aquí us vull dir als dos, que quan he vist la foto dels dos a l'arribada, m'ha fet pesigolles l'estómac. Quina canya com es poden sentir els exits dels companys. No serem els millors, peró si els mes ben parits !!!jajaja
    Tots sabem el que costen aquestes curses i el subidón que es té al asolir-les. I el tema de Dani G. no té nom. Aquestes proves de trail running requereixen una preparació llarga i penjar la bici durant varios mesos, molt d'impacte a les articulacions, risc de lesions,molt desnivell.. per tant, acabar-la com l'ha fet,simplement CHAPEAU !!

ResponElimina
  2. Enhorabuena amigos, envidia sana me dais, rutón de los buenos, de los que se recuerdan durante tiempo

3. la del congost ha estat brutal. jo he fet 6h32' i content,molts abandonaments.
    crec k m'he lesionat i tot.

xavi

1. enhorabona xavi, per finalitzar-la

Elimina
    2. veig que parleu de fer la marato dels monegros. Molt Recomanable per ambient i per ser diferent. Molt ben organitzada. Diuen que no té dificultat, no es la transmaresme, pero no es cap passeig i segons el dia pot ser durisima. Si us ho podeu permetre, dormiu despres de la marató per tornar diumenge descansats, per a mí va ser l'unic que no vaig fer bé. Tornar el mateix dia us desmereixera la cursa.

xavi

4. Primero de todo felicitar a los tres Finishers, se lo han currado. Y segundo que decirte Jordi, que apenas nos quedan 6 dias y como tu dices aqui todo el mundo acaba los retos, no podemos quedar mal...jajaja.
    Que me encantaria y lo sabes, esa foto conjunta aunque por lo que he oido me vas a tener que esperar tu a mi, pero te buscare o por lo menos lo intentare si me quedan fuerzas y puedo caminar...jajaja
    Un beso

Respostes
    1. El topo que te filtra información,veo que me aprecia, pero a la hora de la verdad, res de res, me dormiré, y así al despertar tal vez haya llegado... Para encontrar los jabatos en la meta, es fàcil, ó donde den las cervezas a la llegada,ó bien ya con el gotero puesto en la cruz roja.Hay dos posibilidades.
      Animo, que ja ho tenim !!

Elimina
  5. lOS 2 ESPARTANS QUE LA HAN REALIZADO SON: MARIO 5H 5MIN Y TONI BOSH 5H 12MIN...
    ESPARTA GRANDE Y LIBRE...

SALUDOS JABATOS...

ResponElimina
  6. Felicitats per acabar.
    No més un detall, el sorteig es feia per trams d'arribada.
    Quan entraven un numero determinat de participants és feia un sorteig, desprès tornaven a esperar fins que portaven un altre full amb els participants que arribaven i tornaven a sortejar.
    Ho deien per la megafonia.
    Salutacions

Respostes
    1. gracies per la visita Ricard, farem arribar l'aclaració al cronista. Té valor sé fidels a la veritat.

Elimina
  7. Enhorabuen a los tres jabatos , 2 retos muy diferentes y muy duros con tres protagonistas, tremendos , felicitaros finisher's nos vemos en Calella no?

David.

Respostes
    1. No, aqui somos beteteros, solo algunos hacemos incursiones esporadicas con bambas, retos que apetecen puntualmente, pero nos tiran mas las dos ruedas todo el año, con frio y con calor, en seco y en mojado, con polvo y con barro, de tirada corta y de matinal entera, con almuerzo y sin almuerzo, btt en definita. Aunque a mí, me gusta la variedad, no lo vamos a negar, pero Calella lo dejo para los gladiators !! un saludo tri !!!

Elimina
  8. Jordi, estarem al c/Marina, al pas per sagrada familia, això es el km 15, anire amb en Lluis, a veure si et veiem, diu en lluis que sera dificil, pero sempre ho diu i sempre es ell qui es queda amb els coneguts.
    despres vull anar a l'arribada, on es donen les medalles segur que t'engantxem.un petó

Isa

ResponElimina
  9. FELICITATS PER LES 2 CURSES,QUINS TEMPS!,I FELICITATS AL NOU CRONISTA.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...