JABALI BIKERS - CLUB CICLISTA SANT CEBRIÀ

JABALÍ BIKERS - CLUB CICLISTA SANT CEBRIÀ
COLLA D'AMICS AMANTS DE LA NATURA I ENAMORATS DE LA BICICLETA .
EL NOSTRE PARADÍS ES EL PARC NATURAL DEL MONTNEGRE I CORREDOR, AIXÍ COM EL MONTSENY.
FACEBOOK.COM/JABALIBIKERS
JABALIBIKERS.COM
trobatbe@hotmail.es

TRADUCTOR DE LA WEB

diumenge, 17 de juny de 2012

ALPE D'HUEZ & GALIBIER

Protagonistes d'aquesta aventura flakera, Dani V, Òscar, Carles i Dani C. Enhorabona, repte aconseguit !

JABALI BIKERS ALS ALPS FRANCESOS !!!!

Hola Bikers:

Ja feia temps que teníem en ment fer aquesta sortida, en principi pensàvem que seriem  els de sempre,  però la veritat es que s’han animat un parell mes, això dels Alps conquisten molt i no es podien perdre una d’aquestes, en fi... que érem Dani V, Carlos, Victor, Òscar i jo Dani C ,concretavem data i a pel repte marcat que no era poc,Alped’huez i Galibier dos ports mítics de la prova mes reconeguda, leTour du france, sobre el paper sembla dura però no ens imaginàvem fins a quin punt.
Tot comença el Divendres hora de sortida a les 15:00h, però com es d’ esperar sempre hi ha algú que arriba amb 1 h de retard “eeeeeeh Dani V” al final sortiríem a les 16:00h amb molt bon ambient, que menys amb 660 km de carretera fins a l’hotel,arribem tard,però amb ganes de sopar i dormir per sortir aviat amb les flacas, que amb el que ens espera ens convenia descansar al màxim.
L’endemà quedàvem a la porta de l`hotel a les 07:30h, a que no sabeu qui arribava tard?,jeje en fin... mirem les muntanyes i... quina sorpresa tot nevat al cim!!!, dubtes!!!màniga llarga, manguitos, xubasquero, que posar-nos? Uns  mes tapats que altres però tots abrigats d´hivern, al final sortíem a les 08:00h cap al primer port, Alped’Huez, aviat ens adonem que hi ha un port que no ens esperàvem el de Lauteret, sort que era de baixada però esclar després s’havia de pujar, comencem a veure la bellesa de l’entorn, salts d’aigua de mes de cent metres d’alçada, pantans, preses i tot verd molt verd, arribem al peu del primer port i ens trobem amb la realitat del dia, unes rampes de un % molt alt i de cop, sense escalfar cames ni res, comencem a agafar sensacions com podíem i cap a dalt que hi falta gent,13 km seguits sense descans, uns amb mes ritme que altres però tots aconseguim arribar a coronar amb molta satisfacció i com no, comentaris de que maco era tot allò, paradeta de rigor, menjar i capa avall a fer el següent port que no era mes que tornar per on havíem vingut, rampes  mes suaus però molt llargues i les temperatures que s’havien disparat 33º al mig dia, gaire be res, paradetes per fer fotos i al final arribem a l’hotel amb 84 km i 2000 m acumulats,  alguns ja extasiats  però satisfets, mengem una mica,reposem bidons amb isotònics i cap a dalt, comencem el següent port, Galibier, però quina es la sorpresa, el Lauteret no acabava a l’hotel no!!! 10 km. molt intensos que sumant la calor es multiplicava l’esforç, aviat comencem a sentir “jo paro...m’entorno!!!”, però aquí actua el poder que ens mou a aquets jabatos, uns estirant dels altres i altres dels uns sobre tot destacar el poder mental de Dani V que tirava de positivisme i ens encomanava a tots per seguir endavant, al final veiem el final de  Lauteret dels nassos i parada obligada,mengem,bevem i tots ens donem uns minuts per reflexionar “uns... que prou!!!”, altres...”que acabem el que hem vingut a fer” i al final el que diem, el poder jabato, tots cap a dalt!!!, 8 km que es farien duríssims, interminables no s’acabaven, neu per tot arreu, llocs que acumulaven 1,5 m d’alçada de neu però a 2500m d’alçada suposo que es el que tocava, 24º la calor afluixavaperò no es notava i al final arribem a coronar l’últim port del dia, Galibier, que dir!!!explosió de sensacions tots a dalt prenent un mes que merescut refresc, emocionats per haver aconseguit el repte, uns fatigats uns altres enrampats, però tots amb un somriure i un record que no oblidarem mai, després de una bona estona mirant les impressionants vistes que ens acompanyaven decidim baixar cap a l´hotel , tot baixada, però de tranquis,disfrutant del moment, peròcomencem a notar un vuit a l’estomac que fa que pensem amb el  que tocava, menjar com animals!!!!, després de cremar mes de 5000 calories no era per  menys!!! berenar-sopar i a dormir que a l’endemà tocava uns 660 km. Mes de cotxe cap a casa que també es van fer llargs, però no podíem esborrar el somriure,jeje. I això es tot un altre repte cap el sac.
Salut i pedals.

Dani C.
JABALI BIKERS

Sembla l'anunci del MILKA, ó de la VACA QUE RIE.

"una imatge val més que 1000 paraules "

Qui li anava a dir al senglar del buff, que veuria desde dalt la serp de l 'Alp d'Huez ?

"Gallina de Piel", veient aquestes imtages, eh?

Al final, la lluita pel lideratge, només un podia portar la gorra de guanyador al Premi a la muntanya !!.

El material arribat a la redacció senglar, es tant bó, que ha costat triar fotos per la crónica. Les he pujat totes a Picassa, així que millor entreu  i gaudiu del paisatge en aquest enllaç. Enhorabona a tots, la bandera senglar ja llueix als Alps francesos !! i jo encantat de col.laborar a difondre l'aventura. El que va començar en broma fà quatre anys, ha acabat sent una colla de jabatos amb un ventall i varietat de reptes que pa que pa que. I el que queda !!

Jordi

TOTES LES FOTOS, CLIQUEU AQUÍ

Aquí sota, una escalada histórica del  Alpe d'Huez a càrrec de per molts, el millor escalador de tots els temps. El vídeo es espectacular, amb quina solvéncia puja, seguit de cares molt conegudes, tot uns mitics cracs del ciclisme, al final teniu un resum de les dades i promitjos, segur que els nostres senglars reconeixeràn revolt a revolt, triat amb tot el carinyo entre molts videos, va por ustedes...
Quan no es portava casc !!  APL D'HUEZ EN 5 MINUTS

i aquest de sota, la pujada sensera amb Contador de protagonista, arribant tercer després d'una escapada a l'abast de pocs,  sino teniu presa, ala, a empatxar-se de pujada épica al Alp d'Huez.
Agafeu crispetes ...

SORTIDA DOMINICAL EN BTT  17-juny

Avui hem fet sortideta habitual en BTT. Ens hem tornat a juntar una bona colla, un total d'onze bikers hem voltat pels camins de Sant cebria, Sant Pol, Calella, Sant Iscle, Canet de Mar, gaudint de nombrosos corriols i pistes fent un total de 39 kms sota un sol que escalfava de valent.
Els asistents hem estat, els nostres amics de Btt Amunt, Xavi, Ramón i David, i pels senglars, Andres, Joan, Dani C., Òscar, Víctor, Carles, Dani (amic de Carles) i Jordi.
Hem fet la feina que teniem entre mans, i deixem tancat el tema de moment.
Animo desde aquí a Dani R., no sempre ens donem aquests tutes, et convidem a repetir, t'hem vist molt posat, es nota que t'agrada aixó. Pots venir quan vulguis !,es més ens agradaria ho fesis.
Felicito desde aquí a tots, doncs la sortida ha estat exigent, sense paradetes de "forquilla" i hem anat per feina. Fins la próxima !!
Qui diria que aixó es a 2 kms de casa...

6 comentaris:

1. "GALLINA DE PIEL" SOCIS, "GALLINA DE PIEL"...

ResponElimina
  2. barbaro coronar esos grandes puertos,fenomenos...!!!! enhorabuena a todos .preciosas todas las fotos. jordi,saludos. ya he visto que andabas por faena.

Respostes
    1. A estos flakeros, se les keda corto el turo de l.home,jejejejeje

Elimina
  3. quins records dels Alps,i fa res que hem anat,jeje amb ganes d'anar al proxim repte, quin sera?jeje.

Respostes
    1. La via del carrilet, ripoll-olot,jejeje
      recordem 1 juliol- creu roja- trobada sant celoni, ja kedarem pels que voleu anar.
      Es benefica amb esmorzar i gran trobada de bikers.

Elimina
  4. ruta de altura no cabe duda alguna.felicidades nois

ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...