JABALI BIKERS - CLUB CICLISTA SANT CEBRIÀ

JABALÍ BIKERS - CLUB CICLISTA SANT CEBRIÀ
COLLA D'AMICS AMANTS DE LA NATURA I ENAMORATS DE LA BICICLETA .
EL NOSTRE PARADÍS ES EL PARC NATURAL DEL MONTNEGRE I CORREDOR, AIXÍ COM EL MONTSENY.
FACEBOOK.COM/JABALIBIKERS
JABALIBIKERS.COM
trobatbe@hotmail.es

TRADUCTOR DE LA WEB

dilluns, 16 de juliol de 2012

PANTÀ DE SAU, TAVERTET, CANTONIGRÓS, L'ESQUIROL..."

MIREU COM VAIG, NOIS !!,  NECESITO UNA PRINCESA INMEDIATAMENT....

I la pincesa va arribar cridada pels "encants" del príncep

Instants després, fent la cigarreta, "ara molt més relaxats..."
Hola amics:

Aquesta sortida es d'aquelles que difícilment la puc plasmar en paraules. Algunes imatges ja donen una senyal del que és pasar un matí per la jungla de la Serra del Collsacabra.
       El planning de la sortida era que... no havia planning.
       L'intenció inicial era fer el track del Cabrerés 2009, dels més enomenats, pero sense preses, veient alló que en cursa no veus,  i al que sortís. Capa allà vem anar tres senglars, en Dani C., en Rafa i jo mateix, Jordi.
        Esperàvem a Juanjo al meeting point, peró encara San Fermín el tenia agafat al llit i no el va deixar llevar.
        Llevada de tots ben, ben d'hora, com diu Guardiola i capa l'Esquirol.
        Tres bikers, dos GPS, un Garmin i un TwoNav, i  un track.
        Principi de ruta. uns metres amunt, uns metres avall, uns metres amunt, uns metres avall, quin fart de riure, com si diguesim que ens va costar una miqueta entrar en calor, peró lluny de angoixar-nos, endavant !!!.
        Encara no havíem tocat terra humida, psssssssssssss, punxada !! la primera, la roda de davant de Dani. A treballar, de bon matí, mentres un rally de clàssics esportius, despertava davant nostra.
       Sembla que agafem ritme, pero costa. Els corriols están molt tancats, penseu que la darrera edició no va pasar per allá. El paissatge preciós. Creuem un riarol que recordava, tenim fotos del 2009, peró amb un pont de fusta sense baranes. Pero....ara ja no tenim pont !!! No problem, endavant !!
       No portàvem jo crec ni deu kms, quan, un altre cop , psssssssssssss, estàvem anant per camins tant verges desde feia mesos, que el terra era molt brut, en Dani un altre cop, a embrutar-se les mans.        Aquesta vegada va muntar una càmara meva. Us podeu imaginar la conya que portàvem, a aquest pas, feiem curts de rodes !!. Només quedava una de Rafa i uns pegats per reparar si es donés el càs.
       Guardem la càmara punxada, sempre es pot reparar en un moment donat.
       A mida pujàvem desnivell la cosa s'anava arreglant. El dia, tot i fer xafugor, estava tapat, ideal pels nostres interesos, inclùs feia fresqueta si estaves aturat.
        Arribem dalt de tot, pantà de Sau a sota, només es veia la punxa de l'ermita, la resta estava sota aigua. Paissatge rocós característic, barrejat amb colors verds, fantàstic.
        Continuem i trobem bestià per tot  arreu, avui no era cap pedalada, així que vem haver de negociar amb alguna tanca de punxes, més aviat posada per evitar desplaçaments de bestià que per barrar el pàs a les persones. Com deia en Dani, l'aventura és l'aventura !
        Moment crític i divertit. Anem pel mig del track que marca el gps i, en Dani s'atura. En rafa s'atura i jo....m'aturo. Qué pasa ?.
        Mirem endavant i molts ulls ens miràven....uns bitxos grans, molt grans i amb banyes !! al mig del camí. Gran dilema el nostra, fem servir el plan B, ens escorem camp a través per la seva esquerra sense perdrel's de vista i sota l'atenta mirada d'un que semblava anava a arrencar en quansevol moment,jajaja.
         Un "desarrollo" adequat per sortir apretant en quansevol moment i ja està !! que valents !!
         La gana apretava, e improvisant com sempre, decidim parar a Tavertet. EL xurrito jabali, ens fà triar el típic lloc rústic, on ens tracten de manera envejable, i el menjar exquisit i bé de preu, que més podem demanar ?
        La casualitat ens fà saludar a gent coneguda de Sant Cebrià que pasejava per allà, el que son les coses...
        Després de reposar forces, ens quedava un bon troç de camí, que vem aprofitar per visitar Cantonigrós i variar una mica la ruta al nostra gust en el seu tram final. El que no ens va privar de tornar a parar a veure més bitxos de tant en tant amb els seus petits.
        Ah ! i com veieu a les fotos de Dalt de tot, vem viure un petit "romance", en Nacho V., així es deia el cavall, que anava ben content, buscava parella i la cridava, ella va venir a veure'l  deseguida, peró era tímida i davant nostra demanava intimitat.
        Al final, un xorro de kms de btt, com sempre darrerament i de desnivell, peró que per tots, en aquest dia era el de menys.
         I aixó es tot, espero us hagi agradat, com a mínim una mínima part del que ens va agradar a nosaltres. Hem de millorar amb la navegació, tots som novatos en el tema, peró ens vem ensortir bastant bé.
         I recordeu, AQUÍ NINGÚ ENTRENA !!!

Aquest corriols són únics i molt molt solitaris en aquestes dates, una sensació especial fent aquesta ruta. Aixó sí, porteu càmeres de recanvi ...

Clàsica panoràmica del Pantà de Sau. L'ermita està pràcticament tapada per l'aigua.

Paratges solitaris i silenciosos, esquitxats de masies com aquesta.

Dalt i a baix "- qué !, qué fem ? Són mansos, peró....jajajaja

LA FONT,   COM RAJA !!

A Tavertet, gaudint d'un avituallament merescut.

Una sortideta de BTT + TURISME = DIA RODÓ.

8 comentaris:

1. Jordi, millor no es podia explicar, afegir que Rafa va donar el rodeo mes gran que ningú per esquivar els toros,jeje i tu la frase celebre del dia "un moment, desarollo adequat... Vale ara, anem"jeje.

Respostes
    1. Em van fer adonar, que no serviria per TORERO !!!!! Jo no veia per on anava rafa, no li retirava la mirada a un que semblava a punt d.engegar a correr,jajajajajaja.
      Que valents ara...

Elimina
  2. buenisimo relato, jolines os a pasado de todo, esa zona es preciosa y si encima os meteis por caminos muy virgenes pues pasa lo que pasa, la ruta del 10 y el reportaje fotografico igual, os felicito

ResponElimina
  3. Sí Lukas, siempre corriendo, a veces también gusta remontarse a las salidas de antes, cicloturismo con desnivel, diría yo.
    Gracias por la visita-
    y sí Ginetas, la verdad es que en esto no hay nada que enseñaros, en esta salida nos pasamos al "lado oscuro",,,jajaja
    Cualquier track que os bajeis de seta zona, lo disfrutareis, tampoco esmuy técnica ,pero si llena de encanto, To ya he ido varias veces y diría que no la conozco en absoluto !!

ResponElimina
  4. QUINA SORTIDA MÉS BONA, COLLONS !!!... i quina enveja, com m' hagués agradat poder venir.
    Veig que pel dia 29 feu una sortida a Santa Fe del Montseny amb flaques. Potser ens trobem allà dalt, nosaltres estem acabant de pulir-ne una al pantà pel mateix dia, però en BTT, es clar.
    Ja li vaig comentar al Joan el dia de la nocturna de Munt Bikes. Si vols comentar-ho amb el personal que no vagi amb flaca i volen afegir-se a la nostra, ja saps que sempre sou benvinguts.
    Dilluns publicaré al nostre blog els detalls de la sortida.

Salut i pedals !!!

Respostes
    1. Ok, estarem al cas, bona alternativa. La nostra es cosa de david, tenia pendent crear un evento d.aquest tipus i jo la veritat, encara no he ant mai a cap de roda fina, aixi que d.entrada si queem crida.

Elimina
  5. Y que bonitos son los Cabrerés, lástima que nos queden tan lejos...

ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...