JABALI BIKERS - CLUB CICLISTA SANT CEBRIÀ

JABALÍ BIKERS - CLUB CICLISTA SANT CEBRIÀ
COLLA D'AMICS AMANTS DE LA NATURA I ENAMORATS DE LA BICICLETA .
EL NOSTRE PARADÍS ES EL PARC NATURAL DEL MONTNEGRE I CORREDOR, AIXÍ COM EL MONTSENY.
FACEBOOK.COM/JABALIBIKERS
JABALIBIKERS.COM
trobatbe@hotmail.es

TRADUCTOR DE LA WEB

dilluns, 30 de juliol de 2012

SANT CEBRIÀ- COLLSACREU- TURÓ DE L'HOME

TOP TEN : d' esquerra a dreta i de dalt a baix: Víctor, Dani C., Oliver, Marta, Jordi, Andrés,
Òscar, David, Carles, Jordi.

"Supervivientes en la Niebla".Després  de varies hores de donar pedals, molts kms de fort desnivell,  coronem el sostre del Montseny. Ja només quedaven 50 km de tornada aprox.

Qui anava a dir qué ?.....

Doncs sí, qui m'anava a dir en a mí fà un mes, que faria una crónica d'una sortida de carretera amb tant de senglar junt i a més a més ,  també jo ficat dins l'all.
       Peró així són les coses, agrair d'entrada a Dani G., que m'hagi deixat la seva flaka per fer els meus pinitos, estar clar que amb la sortida d'avui em començo a plantejar el fet de compaginar les dues modalitats, btt i carretera. Al final, he caigut en el "lado oscuro".
        La sortida d'avui era un evento convocat per David, ens hem juntat una bona grupeta, un total de deu bikers, amb l'intenció inicial de pujar a Santa Fé e  inclús de parar a esmorzar. Us adelanto que ni hem parat a esmorzar, i que un cop a Santa Fé, hem fet el cim del Turó de l'home, que nassos , que som senglars ,ostia !!
        Al meeting point, 7 a.m. ens juntàvem :

Víctor, tot entrega, en Dani C., que havia pasat mala nit, un altre s'hagués quedat a casa, peró no es el cas... Oliver, el nostre ironman, que es disposava a fer turonet amb cabra, amb desarrollos de triatló i canvi als acoples, "lo ideal". Marta, enganyada per Oli, volia fer el seu primer turó de l'home, i sino volia , l'ha fet..., en Jordi, amic de David, entrenant per fer el camí de santiago la setmana próxima.
Andrés, més content que anava..., disposat a fer el bateig oficial a la seva nova i brillant flaca, quin millor repte?. Òscar, arribat de la Quebrantahuesos i amb un estat de forma envejable. David, tot el que digui em quedo curt. En Carles, feia temps que no el veiem, deu ni dó com va el nostra benjamín. I Jordi, jo mateix, amb molta i.lusió de fer la meva primera sortida en colla, havia fet sortides llargues per carretera  darrerament, pero sempre en solitari, sense referencies i mai una com avui.

Sortim del poble a bon ritme i afrontem Collsacreu, port de tercera categoria, ho fem sent conscients  del que ens queda després, i que alló avui es només un petit desgast pel que vindrà. Tot i així, es fan grupets, escapades, en fí, que pitjor que un tio en bicicleta....
     Arribem a Sant Celoni, aquí no para ni Deu, capa dalt. En el evento de David al feisbú, estava pujar per Campins, més llarg, pero mes suau. No DAvid nooooo, nooooo, noooo, per Mosqueroles, més curt, més maco i més contundent.
     A partir d'aquí ja cadascú va agafant el seu ritme, l'ascensió es llarga, peró encara Oliver explica acudits, ningú els riu, peró ell els explica. Jo, quan vaig notar oxigen al cervell inclús vaig riure un, i ja havien pasat 10 minuts....El bon humor no pot faltar mai, sino l'hem cagat !!
     Segons David, esmorzar a Santa Fé. nooooo, noooo, nooooo. Alguns, es queden a Santa Fé esperant a que baixem de coronar el cim, uns perque feia una setmana havíen pujat, uns altres perque no es veien fins per coronar,  avui.
     Comencem a pels darrers 6 kms, que molts ja coneixeu, asfalt xungo i rampes del 17 ó 20 %. Aquí cadascú al seu ritme, jo anava molt dubtós de que fer, al no haver fet mai aquest recorregut per carretera, anava a veure-les venir, deixant un tret a la recàmara, a vegades pensava en el Collsacreu de la tornada, era a tenir present el tema. la sortida era llarga per novatos, no volia pagar el "pato"i agafar una pàjara ó una enrampada béstia.
    Òscar demarrant al capdavant, seguit per Carles, ara per ara, tots dos juguen a una lliga diferent. Jo pujant amb Andres mano a mano fins quedar 3kms, seguits de Victor i després Oli i  Marta.
    Quan queden 2 kms, el día pasa de ser asolellat , a fer acte de preséncia la boira, inclús es gira fresqueta, aquí ja començo a trobar-me millor, cop psicológic suposo, això està fet, aquí ja accelero amb ganes de tancar la pujada i reposar una mica al cim.
    Arribem dalt de tot, cares de satisfacció, em dona temps a fer alguna foto arribant alguns companys.
     Arriba Oliver amb Marta, ella que no volia pujar dalt de tot..., finalment ho aconsegueix amb Oli, amb aquella bici d'areodinàmica agresiva i desarrollos per batre el record de l'hora en velódrom, quina tela !
    I capa avall que fa baixada !! No estaria malament una suspensió per aquesta bici !! quin patir de braços, tanta estona amb aquell asfalt....
     A la tornada, doncs amb més pena que gloria anem fent kms, sense parar, sant celoni, vallgorguina i a pujar Collsacreu un altre cop, després ja deixar-se caure i repte a la butxaca !!. 100 kms i no precisament plans.
    Vull destacar el paper de tirar del grup  a la tornada , d'Oscar i Carles, que anaven portant el pelotón bastant agrupat.
    Resum de l'etapa, agradable i novedosa sortida senglar, doncs alguns de nosaltres rodàvem junts per primer cop en carretera, sense incidents i contents d'haver completat una ruteta maca i no exenta de dificultat.
    Tenim ja llest el video muntat de la pujada a L'Alpe D'Huez als alps francesos, en breu el posarem al bloc. Arriben vacances, temps difícil per quedades multitudinàries, començarem a faltar uns díes uns, uns dies uns altres, fem servir el xat, som tants que sempre es poden compartir sortides i sempre es més divertit.
    Sino hi ha novetat, es manté hora sortida per btt, 7.30 diumenges. Entre setmana anem quedant qui pugui. I recordeu....AQUEST ESTIU, NO S'ENTRENA, EHHHH !!!

(US DEIXO AMB LES FOTOS, HE FET POQUETES, "tenia feina", PERÓ DE BON RECORD)

Jordi -JABALI BIKER

Les fotos de sota, son al peu de l'antena. Llàstima no enganxesim un dia com aquest, amb aquesta visibilitat.

Espectaculars imatges del darrer patiment, pujant els darrers 4 metres per arribar al peu de les antenes. La boira no feia posible veure el cim de les Agulles, llàstima ,amb el que m'agrada veure el paisatge desde dalt.

"Y LO PROMETIDO ES DEUDA" Aquí teniu el video muntat de l'excursió als Alps Francesos.
Currada exlcusiva de la Jabalina, ordinador nou, el programa es nou per nosaltres, ha fet el que ha pogut.
 Ja apendrem més tots dos i amb  més temps sabrem més.
Les imatges són una canya, GALLINA DE PIEL !!!!

7 comentaris:

1. la madre k os parió. como os lo montais nanos

toni onteniente

ResponElimina
  2. Que envidia mamones!! si al final me obligareis a comprarme una flaka. Andrés vaya pedazo foto ..para enmarcar y colgarla en el dormitorio.
    Rafa

3. Tendremos que sucumbir rafa, aunque te aseguro que aun no cambio la montaña por el asfalto y los coches. Pero va bien ampliar el abanico, mas divertido y variado. Ademas, cada vez somos mas y eso engancha. Ayer,estuvo chulo. Para marzo busca un buen pack ,dos por uno,jajaja

ResponElimina
  4. Una cima importante, si es con algun puerto añadido, mas aun. A ver si me apunto a la proxima y os conozco en persona.

Junjo c.c.arenys de m.

5. barbaro el video,siempre tan currado al estilo jabali.solo me faltaba verte con una flaca,aun no me lo creo..!!! salida de cracks,siempre en lo mas alto.buenas vacaciones familia.!!

Respostes
    1. Yo tampoco me lo creo. Buenas vacaciones ginetas.

Elimina
  6. aqui nadie se cree nada pero todo el mundo empieza a tener una

ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...