JABALI BIKERS - CLUB CICLISTA SANT CEBRIÀ

JABALÍ BIKERS - CLUB CICLISTA SANT CEBRIÀ
COLLA D'AMICS AMANTS DE LA NATURA I ENAMORATS DE LA BICICLETA .
EL NOSTRE PARADÍS ES EL PARC NATURAL DEL MONTNEGRE I CORREDOR, AIXÍ COM EL MONTSENY.
FACEBOOK.COM/JABALIBIKERS
JABALIBIKERS.COM
trobatbe@hotmail.es

TRADUCTOR DE LA WEB

dissabte, 6 d’octubre de 2012

BUDÚ AL MONTNEGRE

Pràctiques de budú, van fer imposible arribar als maleïts totems de Vallgorguina

Víctor, saludant a càmara desde la UVI, moments "crítics" per un senglar valent.
Mai ha perdut el somriure, ha estat en bones mans.

MALEÏTS TOTEMS, BUDÚ AL MONTNEGRE.

Aquesta crónica, pot ferir la sensibilitat d'algúns lectors. La redacció no es fa responsable dels danys colaterals que es puguin produir , ni dels trastorns de personalitat que es puguin  ocasionar.

Avui estava prevista la visita als tòtems de Vallgorguina, però ha resultat ser una visita enverinada. Acudíem Dani C., Òscar, Joan, Víctor, Rafa, Andrés i Jordi.

Aquest era l'objectiu, pero no ha estat posible la visita, una trampa darrera un altre.
Aquest cop ens hem donat per vençuts, les forces del  mal estaven en contra...

Ha estat d'aquells dies que més valia no haver-se mogut de casa.
Érem 7 senglars en una sortida de dissabte, prometia bé l'excursió. Però després d'anar des de Sant Cebrià cap a Sant Iscle, comencem a guanyar alçada per una ruta alternativa molt xula, fins arribar a l'alçada de Collsacreu, allà creuem carretera i seguim pujant, caiguda tonta d'Andrés pràcticament aturat, d'aquestes que ningú s'atura ni a donar-te una mà ... que macos som, i això potser ja era l'anunci del que passaria a continuació.
Els GPS marcaven coses rares de manera aleatòria, els arbres canviaven de color i estranyes veus es feien sentir al bosc....
Cinc minuts més tard, en un descens una mica tècnic, Víctor patia una caiguda que altera la tranquil · litat del grup.
La mala fortuna fa que es clavi una  branqueta  al braç. Estava clar, era BUDÚ AL MONTNEGRE.
 No era molt espectacular, però no tenia bon aspecte, si la treiem nosaltres mateixos, teníem por que sagnés molt i estàvem enmig de la muntanya.
La decisió estava clara, reculariem a peu fins a la carretera i trucariem al 112 per reclamar una ambulància. El company estava una mica grogui i li feia mal.
Efectivament arribem a la carretera i esperem, en uns deu minuts arriben, ja d'entrada coneixem al "ambulànciero" que ja ens dóna la grata notícia que el senglar havia de sobreviure.
 Trencat el gel, i aixugades les llàgrimes, i veient que no tenia gravetat el tema, fem el que s'acostuma a fer en aquests casos....Ens obren les portes del vehícle perque ens fem una foto de grup amb Víctor dins de l'ambulància saludant a càmara, es el que faria tothom en aquests casos, oi ?
El que s'acostuma a fer en aquests casos, foto de grup amb el company dins l'ambulància. Per treure ferro al tema...
Per cert, Victor, podries saludar desde la camilla cony !!. Molt bon servei el d'aquests profesionals, ràpid i eficaç.

"En Víctor no parava de repetir lo macos que som i bons companys".... La branca no es pot extreure sensera del braç, quedant uns dos centímetres dins, s'hauria de traslladar a l'hospital per practicar una petita incisió i netejar bé.
Mentres fan el trasllat, decidim anar nosaltres en bici, abans solucionem el tema de la seva bici i anem al  restaurant Collsacreu, que molt amablement ens guardarien la bici accidentada per recollir-la mes tard.
Pero esclar, ja que ens feien el favor, decidim fer consumició i fer un bon esmorzar. Degut al ensurt, no ens entrava rés, els estómacs estaven tancats, si més no, encara que fós unes mongetes amb botifarra, alguna cosa hauriem de menjar....
Ens fem una foto esmorzant i li enviem al ferit, perque ens vegi les cares que teniem tots, totalment desencaixades, amb prou feines hem pogut fer el café.
Emprenem el camí de Calella, i continuem amb el budú, destalonament de roda i em de parar a posar càmara a la bici d'Andrés....de veritat , si muntem un circ ens creixen els nanets.
Arribats ,per fí a l'hospital de Calella, veiem que en Víctor  ha estat ben atés i l'hem portat a casa sà i estalvi, amb un petit venatge al braç, quatre punts de sutura i la sensació de haver solucionat un problema de la millor manera posible.
La seva familia no ha patit gens, un cop a casa, la cosa sempre ja es diferent , a avisar per anar a veure'l a l'hospital, que  alarma moltísim.
Víctor, et destitgem tots una ràpida recuperació,  peroooo....

T'adjuntem foto de la factura de l'esmorzar, al menys has d'asumir les despesses , com que ets autónom et pots deduir el IVA si vols....

No vem arribar a 8 euros per cap, molt bé de preu. Adjuntem factura perque la paguis Víctor, ens han dit que el pupilatge de la bici no el cobrarien i el IVA el pots deduir que ets autónom, així que encara t'ha sortit prou bé !!

MORALEJA: En aquest grup no et pots caure, perque la que es monta es petita, quina presió !!

I això es tot, i recordeu que el 28 octubre tenim el OPEN MUNTBIKES, allà hem de ser-hi socis !!
A veure si entre setmana tenim crónica de la travessa Sant Joan D'espí -Montserrat  btt, on teniem represetanció senglar, per part del nostra SuperDavid.
11 Novembre, també es vol anar a bcn a fer la ruta can Barça-Sitges, i tornar esclar, etc etc, un no parar nois, poc a poc !!
De mentres uns fent running, d'altres nedant com peixos, dos, tres cops setmana, en Dani G, preparant marxa d'Argentona, d'altres mirant a les 3 hores arenys de munt de novembre, així que el bloc es satura,jajajaja i com màgrada ,aixó vol dir que els senglars som vius.
Aviat tindrem video senglar de la troglodita , estoy en ello.

Salut, pedals i FORÇA BARÇA !!!

8 comentaris:

1. los totems tienen la particularidad de ser misteriosos aunque a veces tambien protegen,esta vez no fue asi ..lastima de ese desgraciado accidente por que ya te veo haciendo un reportage de escandalo y de video..si te conocere...!!! esta es una ruta muy guapa si se combinan caminos ademas, de divertida....veo que te ha gustado la foto del totem,je, je, je....esa tiene copy ...!!!!! en fin,que os deseamos lo mejor para cuando volvais a intentar esta ruta...esta nos dio muchas entradas al blog y recibimos muchos comentarios,espero que el compi se mejore...saludos,heroes..!!!!

2. Respostes
    1. La visita es obligada y esta cerca. Lo del video lo dudo, tengo poco tiempo y baje el liston. El track esta guardado, sois unos buenos exploradores.
      En realidad ha sido un pequeño accidente, ojala ninguno pasara de eso. Bien es cierto, que por suerte no solemos tener demasiados y menos de gravedad y que dure muchos años.
      No volvais a los totems...son maleitssssssss

Elimina
  3. hola amigos primero desear pronta recuperacion al compañero caido y segundo felicitaros por ser tan sumamente cojonudos.hacer una foto en esos momentos piense lo que piense la peña esta bien ya que luego las risas seran mayores.
    un abrazo a todos.

ResponElimina
  4. Hola juan, las fotos se hicieron ya cuando el ambiente llevaba a ello, por supuesto se estuvo por solucionar un accidente, pero esto como tu dices ayudo a todos a llevarlo mejor, incluso al herido, sonreir tambien le venia bien.
    Un abrazo maquina

5. ESPERO SE RECUPERE PRONTO EL COMPI,YA SE SABE,CONTRA LAS FUERZAS DEL LADO OSCURO NO SE JUEGA,NOSOTROS POR SI ACASO AUNQUE LO TENGAMOS MUY CERCA,POR SI ACASO NO VISITAREMOS ESOS TÓTEMS.

BROMAS A PARTE,LO DICHO OS DESEAMOS UNA PRONTA RECUPERACION DEL COMPI Y MUCHA SALUD A LOS JABALÍS.

ResponElimina
  6. Li envio un grapat d'anims per el senglar Victor i que recuperi aquesta "pezuña"

La veritat es que sou uns cracks, en moments del.licats, sou capaços de girar la truita i fer veure les coses d'un altre manera. M'agrada la gent positiva com vosaltres, no vanvie-ho mai.

Respostes
    1. juan i master,gràcies, li farem arribar els vostres missatges.

Elimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...