JABALI BIKERS - CLUB CICLISTA SANT CEBRIÀ

JABALÍ BIKERS - CLUB CICLISTA SANT CEBRIÀ
COLLA D'AMICS AMANTS DE LA NATURA I ENAMORATS DE LA BICICLETA .
EL NOSTRE PARADÍS ES EL PARC NATURAL DEL MONTNEGRE I CORREDOR, AIXÍ COM EL MONTSENY.
FACEBOOK.COM/JABALIBIKERS
JABALIBIKERS.COM
trobatbe@hotmail.es

TRADUCTOR DE LA WEB

dilluns, 28 de gener de 2013

ON ROAD (SANT CEBRIÀ-RIUDARENES-SANT CEBRIÀ) - MONTALTBIKE 2013

PRIMERES SORTIDES DE LA GRUPETA SENGLAR  SOBRE RODES PRIMES.

Petita gravació de la grupeta flakera al pas per Malgrat de Mar a la N-II.

Ruta d'anada de 40 kms, la tornada amb alguna petita variació per variar-la una mica.Total 87 km.
Isotóniques a Riudarenes  i bon xai per recobrar energies.

Hola followers:

Com veieu, això d'anar amb guants d'hivern i envoltat de cotxes, fa que no vinguin ganes de treure càmeres de fotos sobre la marxa, amb prou feines vaig recte ....no s'hi val a badar.
            La veritat es que no sabia si fer crònica, sense material gràfic pràcticament, peró trobo que la sortida marcava un punt d'inflecció que ho mereixia. Així que he fet un mini-video dels que fa vergonya....i aquí tenim crònica !
            Mica en mica, els ferros i plàstics de rodes primes van entrant al team  i els senglars trepitgen també l'asfalt cada cop amb més força. En aquesta sortideta flakera l'unic objectiu era fer pinya i rodar una estona, al mateix temps fer petar la xerrada i comentar coses personals amb un bon esmorzar. Ja hi haurà temps d'entrenar, entrenar i entrenar, cony ! ànem a fer ambient ! FEM BASE, que es pretemporada !!!JAJAJA.
        Alguns més experimentats en el tema, d'altres estrenant montures, d'altres encara entrant i no es perden la sortida amb " bicis escola", la questió es fer kms i experimentar sensacions  diferents del mateix esport, el ciclisme.
          Ens juntem una bona grupeta, Andrés, Jordi, Victor, Dani c., Dani V., Sergio, Joan  i s'afegeix en Jordi R., company de Canet de Mar, conegut de muntbikes, flakero experimentat, "segur que sumes més kms d'asfalt tú, que tots els que erem allà "..., no dubte en venir a fer un volt amb nosaltres, simplement amb intenció de fer base i pasar una bona estona, ja va compartir una ruta betetera un cop i sap que anem més enllà de donar pedals, normalment deixem els ganivets a casa, tot i que algún atac sempre cau !!jajaja. La veritat es que no som gaire seriosos, s'ha de reconéixer... peró sortim a l'hivern, cosa que més d'un d'aquests pros, ho deixen per quan surti el sol....
           Anada de ruta amb la fresca, arribats a Sils, molta boira i 2 graus al canto, petits reagrupaments peró arribem ben juntets a Riudarenes, com ens agrada i ens donem un homentatge..... Safata de xai a la brasa i llom , que es desfeia veient un ganivet !!!  Jo havia portat algun gel i barrita antipájara, però ja vaig veure que no farien falta.
          Tampoc tenim fotos, podrien fer mal a la sensibilitat del bloguerillo lector... Ho patirem en silenci.
          La tornada, més llarga en kilometratge i amb ritme més viu, aquí ja va volar algún ganivet, sempre agrada, es la salsa que cony !!, peró sempre els reagrupaments obligats per finalment arribar junts , uns millor i d'altres....arribant....
         Segons Polar, mitjana de 26 km/h que ja està bé i 2488 caloriés cremades ,que estaria de conya sino fos perque em sembla que l'ingesta va ser superior !!!! Es el que té, quina grupeta !!
         A reveure, la setmana próxima, la setmana próxima, la setmana próxima, Déu dirà, btt ,flaka, running, jo que sé, però quiets segur que no ens quedarem ....

MONTALTBIKE 2013

Joel, negociant un corriol a la Montaltbike 2013

Dos senglars van anar a la cita betetera mentres d'altres saludàvem a animadores de carretera...Es tracta de l' Òscar i Joel. Ens vem trobar al poble per compartir refresc a l'arribada de les dues sortides i ens vem fer 5 céntims de tot una mica.
Aquesta clàsica de 40 kms amb quasi 1500 desnivell es per amí unes de les millor de la comarca. El que pasa es que tenim la zona molt trillada i aquest any en general no ens feia el pes fer-la, sense pasar a parlar de cap motiu més, doncs es de bon dir, que gaudeix d'una excel.lent organització i les rutes acostumen a ser molt maques.
Òscar anava tocat d'una gastroenteritis i Joel, més il.lusionat que mai !!,  un anava en bici a la prova i l'altre en cotxe, el cas es que ni es van veure,jajaja.
Destacar el bon estat de forma d'ôscar que el va portar a la posició 103 de la general, fent 7 minuts per sota de les 3 hores i en Joel 3h 34' que es un temps gens menyspreable si tenim present el desnivell, tot i que enguany ens diuen que no era potser tant corriolera com amy pasat i això va pujar les mitges, però per més que em diguin, el desnivell es el desnivell, i ja l'he tastada aquesta ...i s'han d'apretar bé les dents !!!
Enllaç a crònica d'Alex S. que va compartir ruta amb un jabalí . aquí
I desitjar próxima recuperació al cent per cent d'en Carles, que estava inscrit però una grip inoportuna el va deixar fluix per afrontar la prova amb garanties.
I res més, fins la seguent aventura  !!!
maco, maco, maco...

Al rebufo !!

Felicitar a la Noe, aquest cop va pujar al calaix més alt !!!

3 comentaris:

1. ya me comentaste en el blog de tu salida,gracias por ello,
    me da panico veros entre los coches ya que me veo entre vosotros,somos muy vulnerables ante ellos y hay que ir con mil ojos.ya habra tiempo de fotos otro dia verdad???
    un saludo y espero que no hubieran muchas cuchilladas jejeje.

ResponElimina
    Respostes
    1. santa razon, hay que ir con cuidado, cualquiera se suelta de manos....

Elimina
  2. Quan és temporada de senglars se'ls veu fins i tot a la carretera! Ja va bé de tant en tant estirar les cames per l'asfalt, però amb molt de compte que hi molt d'animal. Boniques fotos les de la Montalbike 2013. Salutacions.

ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...