JABALI BIKERS - CLUB CICLISTA SANT CEBRIÀ

JABALÍ BIKERS - CLUB CICLISTA SANT CEBRIÀ
COLLA D'AMICS AMANTS DE LA NATURA I ENAMORATS DE LA BICICLETA .
EL NOSTRE PARADÍS ES EL PARC NATURAL DEL MONTNEGRE I CORREDOR, AIXÍ COM EL MONTSENY.
FACEBOOK.COM/JABALIBIKERS
JABALIBIKERS.COM
trobatbe@hotmail.es

TRADUCTOR DE LA WEB

diumenge, 10 de febrer de 2013

CARNAVAL DE BTT A TORDERA (Ruta de les Valls)

Això es un Club Ciclista seriòs, amb una reputació i una dignitat. Carnestoltes corriolero a Tordera !!

A peus d'aquesta ermita vàrem trobar un missatge deixat pels ginetas bikers per nosaltres. Sorpresa !!!

Aquest es el track de 27 km que vàrem seguir, corriols, corriols, i més corriols !!

Ja sóm aquí:

Avui pensant, he vist que aquesta pàgina va néixer al desembre de 2008, així que Déu ni dó la de tonteries que han pasat per aquí. Teniu un cercador a la dreta de la pàgina on podeu posar quansevol referéncia de cursa ó de població i trobareu cròniques antigues. Potser les sortides ben documentades son menys que al principi, però el que es cert es que són ara molt més nombroses que abans i més variades. Unes de pur oci, altres d'entrenament específic,unes de btt i ja altres de carretera.
Aquest cop tocava sortida a Tordera, seguint un track baixat de wikiloc.
Fariem la ruta de les Valls, quedem a les 8.00, tren a Sant Pol  i a Tordera en 30 minuts. 2 graus de temperatura i sensació de menys fred per la que anàvem preparats.
Ens juntem Rafa, Joel, Andrés, Joan i Jordi amb intenció de fer una ruta a ritme molt tranquil, gaudint de corriols i de paissatge i parant a fer fotos sempre que ho desitgem.
Sortida molt de tranquis, como en los viejos tiempos !!! jajaja

A punt de començar l'aventura.Estació de Sant Pol de Mar.

Full equip, Joel buscant solucions  a la congelació.

Rampes de l'ostia !!

La ruta comença a Tordera i ja tira capa la pedalada de Sant Genís de Palafolls, amb unes rampes de fort desnivell, però vem disfrutar moltísim, molt corriolera i sense una dificultat extrema.
Com dic jo , baixades de les que et fan sentir bó !! Arribes a baix i dius... QUE BÓ QUE SÒC !!
Apte per patateros per fer-les poc a poc i per beteteros per flow flow non stop...
Grata sorpresa,  ens trobem  a bikers coneguts de Calella, Edu, Dan i companyia.
Bona gent, igual de tronada que nosaltres...la gent normal està a casa amb la familia i no pasant fred a la muntanya al mig del bosc ! Parlem uns minuts i continuem la ruta, ells anaven a esmorzar i nosaltres aquest cop aniriem per feina, el temps era escàs aquest cop, havíem de tornar.

En aquesta pujada, donaven un pernil a qui la fés sensera a la marxa btt de Sant Genís de Palafolls. No haguéssim gunayat el pernil...Una pasada de pujada !! A la foto no s'aprecia del tot bé.

Degut al desconeixement de la zona, era inevitable les aturades a consultar el GPS i més d'un cop una recolada a recuperar la ruta bona.
De tota manera, molt bé per Rafa, que amb el jipiese jabato va guiar la ruta amb paciencia i bon fer.
El terreny estava molt bé, les pujades fortes per esbofegar, però les baixades tècniques eren molt divertides.

Les ventades havien deixat més difícil la ruta.

Tota una sorpresa, coneixent les nostres intencions, aquests amics bloguerillos ens deixaven això a l'ermita de Sant Andreu.
 Arrribat a l'ermita de Sant Andreu ens trobem amb una sorpresa! El dia abans havíem publicat el track de sortida a la nostra pàgina. Així doncs era públic on aniriem.
Així que els nostres amics ginetas bikers , ens van deixar aquest paper a la porta de l'ermita.
Estava tant net que era evident portava pocs minuts en allà. Tot un detall amics !
Em sembla que si ens arribem a trobar, Antonio ens hagués portat a fer un bon "avituallament" i haguessim acabat la ruta ràpid, jejejejeje. Un saludo mákinas.
A vegades ens ficàvem en llocs tapats com el de sota, que ens feien dubtar si anàvem bé.
Jo pensava que sortiria Frank de la Jungla per allà d'un moment a un altre.

Això sembla un capítol de Frank de la Jungla !! Tordera ó la selva Amazónica....???

Les bicicletes no nomès son per estiu, aquest paisatge ho demostra.
Contrastos de colors i vegetació. Penso que es una zona per tornar-hi, tenim molt per explorar.

Aquest paio baixa tant ràpid que surt borrrós !

Entre burros anda el juego...
  Després ja tirem capa l'ermita de Sant Tou, aquí sota, datada del segle XV. Ja encarem per fer la enomenada ruta de les valls, d'uns 14 kms per fer passejades a peu. Bona iniciativa municipal.
Es aleshores quan ens dividim. Tres de nosaltres decidim fer la resta de la ruta del track i tornar en tren i d'altres deixar-ho còrrer i tornar per muntanya ja abans de fer-se més tard i de de pàs fer 20 kms més pisteros i a bon ritme.
Deixar tornar un tio sol no ens  feia gràcia, no per rés, tots tenim experiéncia, però .... però al anar acompanyat ja era una idea perfecte que feia a tothom content.
Arribem a casa uns amb 40 km, 27 dels quals beteteros i d'altres amb bora 60 amb més pista.
Tota una bona matinal de BTT com feia setmanes no gaudiem. Diumenge també va haver sortida on road , 80 kms, de tres senglars, Dani V., Sergio i Víctor i segur que van haver més de clandestines..., com he dit abans, es un no parar !!
Setmana próxima, dissabte, es garanteix sortida on road de 90 kms, 3 ports montseny, non stop, si el temps ho permet, aquesta ja per adelantat i  diumenge Déu dirà.
Queda obert el finde per tronats de tota mena.
Aquest cop Rafa, també va fer fotos, així que a la crònica només hi ha una mostra de totes.

AQUÍ TENIU LA RESTA DE FOTOS DE LA SORTIDA:

MÉS FOTOS RUTA DE LES VALLS TORDERA

QUE MACOO, QUE MACOO, QUE MACOOO !!!

DALT I SOTA FOTOS PROS !!

Si el voleu fer, perque teniu enveja, sí, sí, l'enveja es així, culo veo, culo deseo...
Doncs aquí el teniu

TRACK

EL SENGLAR de  COLLCEROLA ATACA DE NUEVO !

Mentres nosaltres feiem el cabra, David, conquerint Bellvitge amb el nostres colors, ens envia aquestes fotillos a la redacció.
Junt amb en Jordi López es va marcar una rutilla Bellvitge -Parpers de 105 kms.
Aquí teniu la prova !!

No et tenim tant aprop com abans, peró sempre tens un racó en aquesta gües...

Un dels fundadors senglars, incombustible biker, està encomanant la febre biker per allà on pasa !! Montnegre abans, Hospitalet ara, burrita ó flaka, gas gas !
JORDI
JABALI BIKER

11 comentaris:

1. que bueno,pero que lastima de no encontrarnos.seguro que si os hubiesemos llevado a hacer un buen avituallamiento.buena zona por la que nos movemos,cada dia me gusta mas...!!!un saludo y disfrutar del montnegre que es divino..!!!

ResponElimina
  2. BIEN, bien bien esa zona la desconozco y me habeis dado envidia sana.
    ya lo creo que iré desde blanes,pero ahora hace mucho frio.yo soy de los de mailot corto.
    gracias chicos por compartir estas imagenes, aveces nos vamos muy lejos y dejamos de ver cosas chulas que estan muy cerca.

Flipper blanes

ResponElimina
  3. Saludos a los dos , a los ginetass y a esta visita de este compañero de Blanes, se garadece el comentario, se sabe de las visitas por otros medios, pero entre los whatsapp que se llevan casi toda la palma de la comunicación y los correos, los comentarios quedan más olvidados.
    Amigo de blanes, estás muy cerca de la zona, imperdonable no perderte a menudo por ahí. Muy recomendable, tal vez en unas semanas más agradable que ahora, que sólo es para zumbadetes.

4. Bonita ruta Yordi...toda llena de senderos una zona para mi desconocida que suerte a vosotros y a los ginetas tenemos el placer de conocer..

salud y pedales...

Respostes
    1. buena cronica la tuya tambien, durisima, la lei ayer.

Elimina
  5. Gran sortida Jordi, ja m' he baixat el track i no descarto fer-la properament... per salivar!!!
    Salutacions i a veure se en muntem una de bona!!!

Respostes
    1. Si torneu en tren, l'estació de tordera està tancada,es a dir, que no pagues encara que vulguis !! Al menys a nosaltres ens va pasar...

Elimina
  6. Buena ruta , si señor y buenas fotos. Lo de los Ginestas, un detalle eso si me quedo con la primera foto, os pega mucho...jajaja
    un besazo jabatos

ResponElimina
  7. Jajaja, veo que te van las "queens" Ana !
    ayayayyy que ya no veo cronicas tris de los bikeforners...en cambio sé de uno que ya lleva puesto más veces el gorro que el casco. durito el tema, a ver si sale bien.Un abrazo y felicidades por el blog, lo actualizas mucho.

8. Collada de Parpers, territor tri-bikeforners, que bueno por aquí y Jordi sorprendeme con bici de carretera?
    ja,ja,ja

Respostes
    1. Ayyy david, ya lo ves, la flaka entro en casa, otra mas en la familia. Mas variedad mas diversion

Elimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...