JABALI BIKERS - CLUB CICLISTA SANT CEBRIÀ

JABALÍ BIKERS - CLUB CICLISTA SANT CEBRIÀ
COLLA D'AMICS AMANTS DE LA NATURA I ENAMORATS DE LA BICICLETA .
EL NOSTRE PARADÍS ES EL PARC NATURAL DEL MONTNEGRE I CORREDOR, AIXÍ COM EL MONTSENY.
FACEBOOK.COM/JABALIBIKERS
JABALIBIKERS.COM
trobatbe@hotmail.es

TRADUCTOR DE LA WEB

dimarts, 30 de juliol de 2013

TEMPS DE XANCLES

La pàgina "gües" senglar es posa les xancles. Aquí va un poutpurri d' algunes darreres aventures i aviat penjarem informació que necesitem  sigui visible tot el mes d'agost, doncs al final de vacances fa uns anys teniem una cita amb molts bikers i aquest any això serà diferent.

BTT ENTRE SETMANA- visita al Roure
Ermita sta. Maria del Montnegre. Sortideta improvisada a les 6 de la tarda, però que va resultar contundent,  i per ser dia de cada dia, erem una bona grupeta.
Sortideta entre setmana, després de la jornada laboral. El whatsapp del grup s'encen, i el que era una sortida d'un parell, acaba amb un bon grapat de senglars amb ganes de burrita.
Pensàvem donar una volteta, aquí qui més qui menys ja ha afrontat una jornada laboral, pero al final 32 kms en dues hores i poc  i pujant al roure centenari per la via ràpida,  la mes heavy desde can ginebra,  i no contents vem pasar per Sant Martí del Montnegre, Cal Paraire, etc.
Son d'aquelles sortides que donen subidón, doncs sembla que estiguis de cap de setmana i no es així.
No va faltar l'aturada a saludar una cabra i a un cavall que ens saludava al mig de la pista.
I es que ens hem d' autrar a valorar el que tenim, més que el que ens falta. Així veuriem que hi ha gent que espera el finde i fa kms amb cotxe per veure el que nosaltres tenim a tocar.
Aquí us deixo amb algunes imatges:

Li diem el roure , pero ara sembla un bonsai.... He posat info per si voleu ampliar la foto. Fa pena, aquest arbre era monumental.

Era molt simpàtica, aquesta amiga de Joel. Foto tendre...OOOOOOhhhhhhhhhhhh !!!

Les imtages parlen soles, no es una capitol de Frank de la Jungla, es una sortida d'un parell d'hores pel Montnegre.
Aquí us deixo amb "El hombre que susurraba a los caballos". El gran Juanjuuuuuuu

Detall de la sortideta.

SANT CEBRIÀ DE VALLALTA- MONESTIR DE MONTSERRAT

Hola amics :

Aquesta aventureta es d'ahir dilluns, 29 juliol.  Estrenava primer dia de vacances. Ja fa temps que em feia gràcia anar a Montserrat desde casa mateix.
Tot i fer alguna burrada de proves que sembla que siguem pros, al meu cas fa dos dies que vaig en flaka, així que em fan il-lusió fer moltes coses en aquesta modalitat per mí encara molt nova.
Una era aquesta. Quan preparava la half challenge ja la tenia al cap, i ara aprofitant un dia en principi bastant lliure, era la meva !!
Com sempre m'agrada compartir-ho, així que tot i ser un dilluns de juliol, difícil per tant de trobar efectius que m' acompanyin,  ho llenço al whatsapp de la colla i fruit d'això s'apunta en Dani C.
Jo encantat de la vida, doncs no em caldrà masa triar el camí, ell ja l'ha feta més cops i a més a més, ve de la QH i està fort. Jo em trobo a gust amb gent que sap estar a totes, tant a apretar dents, com a fer cicloturisme.
La nit abans, tempesta a les 3 de la matinada, pero miro el 3/24 al llevar-me i la previsió era bona.
A les 6:30 sortim de Sant Cebrià. Vem fer una aturada a Sabadell on vem seure quasi una hora per fer un bon entrepà. Tot i així coronàvem el cim abans de les 12 del migdia.
Realment l'ascenció va ser durilla, més que res pel sol a l'esquena, pero soportable.
Havíem dosificat tot el camí ,doncs no teniem clar que fariem, pero era molt probable que tornesim en bici si ens trobavem bé.
Ens fem la foto de rigor dalt del monestir, per cert, una rusa es va voler inmortalitzar amb nosaltres, ella sabrà...no sé si ens veia com dos penjats que arribavan dalt d'aquella muntanya en bici, si li feia gràcia el senglar ó si coneixia a Dani i ho portaven calladet...jajaja ,el cas es que es van acomiadar amb un  espasiva .
Coloquem un ciri a la Moreneta i baixem a Monistrol. Qué ràpid es baixa cony !
 A  dinar com senyors.
Després, una trucada al meu mòbil, fa que que ja necesiti tornar l'abans posible, i decidim tornar per la via ràpida. L'estació la  teniem allà mateix. Al cap i a la fí era el meu primer pensament, tot i que ja ens haviem fet a la idea de tornar en bici, minim fins a Barcelona.
De tota manera, era al migdia i la solana que queia a l'asfalt el posava a 36 graus, tampoc venia masa de gust després de dinar...  Així doncs, repte assolit, ho vaig pasar molt bé, amb bona companyia i carregant les cames de més kms.

Fins la próxima !

SERTRI BADALONA

Així amb llums de neón, sembles pro i tot !!

Fa unes setmanes, en Dani V. es va aventurar a  passejar el bitxo senglar per Badalona.
Aquesta vegada va ser a la modalitat sprint.La va compartir amb dos amics que debutaven als tris, la Marta i en Dani A. , que segur que coneixerem algun dia.  Esteu convidats a sortir a entrenar una mica. Si el vostre mestre us deixa....jajaja
Després de venir de fer la half challenge, suposo que seria un passeig, però ho pasaria bé , que d'això es tracta i ja esta pensant en fer la sprint de Sant Pol el dia 1 setembre.
Amb aquesta tri , i la half que vem compartir, ja van dues , va agafant experiencia i acumulant entrenament a les tres disciplines.
Donarà que  parlar aquest tri, va camí de fer  coses grans !

SANT CEBRIÀ - CASTELL DE BURRIAC (CABRERA DE MAR)

Dia entre setmana, Joel comença a enviar fotis al whatsapp.
Preparant la selenika de setembre, amb un sol de tela marinera, es va fer , Sant Cebrià -Castell Burriac, acompanyat nomès del seu Garmin.
Un total de 68 kms amb 1800 m. desnivell acumulat.
Et mereixes aquesta entrada makina

I com dic sempre , això es una mostra de sortides.
A part, les que us volgueu imaginar, però no es pot plasmar tot.
Voldria destacar, que darrerament el nostre jabali de Collcerola, David,  es deixa veure més el pel i ha gaudit de sortides varies, que li han deixat més mal a la cara, de tant riure ...que a les cames i això es bó, molt bó. No tot es donar pedals i pedals , la part lúdica i d'amistat supera moltes coses.

I RES MÉS, BON ESTIU A TOTHOM I US VULL A TOTS AQUÍ A LA TORNADA, QUE NO FALTI NINGÚ !!!!

Jordi M.
Un senglar de Sant Cebrià...

INFORMACIÓ SOBRE CEBRIANENCA BTT 2013 AQUÍ

4 comentaris:

1. i això que ningu entrena!!!!!
    Vila que bien acompañado te veo, jajajaja.

ResponElimina
  2. que grandes sois todossssss!!!!!!!!! y que bien me lo paso con los jabalies!!!

3. Bon estiu tots els Senglars. Molt maco el popurrí que heu montat de les diferents sortidetes i molt maques les imatges.

A veure si al setembre ens podem veure a la Cebrianenca, farem el possible.

Salut i cames que apreten....

ResponElimina
    Respostes
    1. Ja informarem en breu. Pero despres d'uns anys de maxima entrega a la cebrianenca, per unanimitat vem pendre la decisió de desvinculant-se totalment de la seva organització per motius dificils d'explicar ara.
      Desconeixem quin sera el plantejament municipal per enguany. Suposo es fara, pero nosaltres no hi serem al darrera de cap tasca , això estar clar.

Elimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...