JABALI BIKERS - CLUB CICLISTA SANT CEBRIÀ

JABALÍ BIKERS - CLUB CICLISTA SANT CEBRIÀ
COLLA D'AMICS AMANTS DE LA NATURA I ENAMORATS DE LA BICICLETA .
EL NOSTRE PARADÍS ES EL PARC NATURAL DEL MONTNEGRE I CORREDOR, AIXÍ COM EL MONTSENY.
FACEBOOK.COM/JABALIBIKERS
JABALIBIKERS.COM
trobatbe@hotmail.es

TRADUCTOR DE LA WEB

dimecres, 28 de maig de 2014

CABRERÉS BTT 2014

7.30 a.m. Abans de la sortida  ja la teniem liada....

Bona colla de senglars al Cabrerés:  Sergio, Rafa, Dani V., Joan, Dani C., Miquel, Joel, Juanjo i Jordi . Preciosa panoràmica de la serralada del Collsacabra

Uns 60 kms la ruta llarga, 1600 +,  i 37 kms la curta.

Hola bikers ! :

Aquí tornem a ser-hi.  Reunió de la colla i ens dispossem per anar una bona colla al cabrerés. Ja tenim fetes edicions anteriors amb representació senglar, com la 2009, 2010, 2012 i ara la 2014.
           Quedem a les 5:15 al meeting point i la notícia del dia ...
           DANI V. , PUNTUAL !!..... SI, SI, SI, SIIIIIIIIII
       Desprès d'aquest inici de dia , rés podia sortir malament, jejeje. Així es com arribem a L'Esquirol, recollida de dorsals, salutacions a algunes cares conegudes i en marxa.
            Aquí us deixo moltes fotis, aquesta edició estava parlat, fer-la en clau de grup, venim de fer proves d'aquelles de veuren's nomès a l'arribada i no fer fotos perque no tens temps a perdre, així que aquest cop, vaig ficar càmara a la butxaca i vaig fer mes fotos que kms. També vaig gravar una miqueta, així que quan el temps ho permeti farem algún muntatge de record.
           Tota la ruta sense incidents, ni caigudes, ruta xula com sempre i paissatges coneguts però no per això menys sorprenents. Al moment de la separació curta-llarga, apreciem com puja el nivell tècnic de la prova, i les trialeres i corriols no ens deixenen ja fins arribar. Predominen trams tècnics empredrats, propis de la zona.
            Un cop arribats a meta, dutxes, i gaudim de bon dinar junts,  però ja de camí de tornada, a les 4 carreteres, a Tona.
            Fantàstica jornada betetera i bona ocasió per estrenar nova equipació jabata evolution 3.0 !!!. Esperem ens doni moltes alegries, com a mínim tantes com la clàssica i habitual, a la que encara li queda corda.
            Fins a la pròxima, molta sort a Dani C. i Òscar, pròxim diumenge a la Tracks del diable.

New look senglar, evolution 3.0 !
Recollida de dorsals
Sortida en obert de 7 a 9 matí.
Jugant amb la gopro, abans de la sortida ....jajaja

Aquí, amb un Juan "el hierro", dels dimonis btt. Un detall de crack,  saludar a un bloguerillo com jo.
Un placer conocerte Juan, no sé como nos viste, con lo discretos que somos ....

Joaaaaaaaaaannnnnnnnnnn !!!!    Boniques imatges, barreja btt i natura.

Joan i Joel, van fer una escapadeta a bon ritme els dos i s'ho van pasar de conya

Em va fer molta il-lusió trobar-me amb Enric, crack i amic acostumat a grans reptes a l'alçada de pocs. Per aquí anava ell, a estirar les cames....

Sempre hi ha un moment per tot ! No sé, igual em censuren la pàgina després d'això....

Aixó es el que té el Cabrerés. El seu entorn es privilegiat, el fa diferent a la resta. En realitat fa dues setmanes vem pasar per Terra de remences, així que en poc temps hem fet molts kilómetres per aquí.

Juanjuuuuuu, després d'inactivitat temporal, va resistir com un jabato i va recollir més fotos i vídeos que ningú, per mí que ho feia expresament.

Esmorzant a la ruta

Separació ruta curta i llarga. 7 senglars capa la llarga i 2 capa la curta.
Quina grupeta més "pro" !

Amunt jabalis amunt !

senglars en remull...

Dia anterior el R.Madrid havia guanyat la desitjada, "décima", així que la cara de Sergio no enganya.....
Aún te comportaste bastante, que sino vuelas sin alas en el Collsacabra jejeje.
Enhorabona als madriles i colchoneros, nosaltres aquest cop ens estimem més la copa Catalunya,snif snif, snif

Quina millor manera per acabar la festa betetera, que un bon merescut dinar. Cabrerés btt 2014  a la saca !

8 comentaris:

1. Gran crónica Jordi.Un placer compartir pedales con la colla casi al completo después de una temporada.( larga para mi) sin hacerlo.

2. Felicidades jabatos!!!! Eso es una fiesta y lo demás son tonterías
    Un besazo

3. bravo por vosotros campeones,ya veo que discretos sois poco pero ya esta bien que si nio la cosa se duerme y el dia se nubla.
    ver al hierro jajaja ese no tiene nombre gran tio y mejor amigo te lo dice uno que lo conoce bien.

un fuerte abrazo y que decir del maillot....ESPECTACULARRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ResponElimina
  4. BUENA LA HABÉIS LIADO EN EL CABRERES, BONITAS FOTOS ESTO ES HACERLE LA COMPETENCIA A JUAN EL HIERRO EN EL ALMUERZO SE OS NOTA UNAS CARAS DE HABER SUFRIDO POCO.
    UN ABRAZO

5. Genial Yordi ...!!!

Puedo dar fe,de que el tiempo que ciclamos juntos lo estabais pasando de maravilla sentia envidia sana.

Fue todo un placer poder coincidir y conocer a tan formidable grupo lleno de craks.
    Felicidades por esa nueva equipacion....me gusta mucho el Diseño.

..Fue todo un placer el haberte conocido en vertical y haber si podemos coincidir en mas ocasiones.

Recibe un fuerte abrazo amigo y hasta la proxima

ResponElimina
  6. Molt xula la crònica i les fotos, veig que us ho vau passar de meravella, quina enveja més sana.

Fins aviat.

7. Me lo pasé genial, muchas risas y cachondeo antes,durante y despúes. Un lujo poder compartir estos momentos con la colla ,jabalibikers for ever jajajaja

ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...