JABALI BIKERS - CLUB CICLISTA SANT CEBRIÀ

JABALÍ BIKERS - CLUB CICLISTA SANT CEBRIÀ
COLLA D'AMICS AMANTS DE LA NATURA I ENAMORATS DE LA BICICLETA .
EL NOSTRE PARADÍS ES EL PARC NATURAL DEL MONTNEGRE I CORREDOR, AIXÍ COM EL MONTSENY.
FACEBOOK.COM/JABALIBIKERS
JABALIBIKERS.COM
trobatbe@hotmail.es

TRADUCTOR DE LA WEB

dilluns, 13 d’abril de 2015

ALZINA CAN FARRERONS I DISSABTE DE CORRIOLS

Escapada d'un grup de senglars a visitar aquesta meravella de la natura.

Arbre Monumental. Val la pena la visita. Aprop del SAntuari del Corredor.

Hola followers !
Escapada dominical amb l'objectiu de visitar un arbre monumental. L'alzina de Can Farrerons.
Es veia a venir que seria sortideta llarga, doncs fins al santuari del corredor tenim uns 20 kms i l'arbre ja es a camí de llinars del Vallés així que es preveien ja uns 50kms.
Dissabte també es va fer sortideta corriolera , aquí es el que hi ha, cadascú surt quan pot ó quan vol i tenint membres de tots nivells, es el que passa, que per gustos colors....
Ens trobem aquest cop una grupeta, Joel, Joan, Segio, Jordi i un company nou que venia a provar, en Rubén.
 Camí d'anada més pistero i mirem d'anar directes direcció santuari, evidentment són uns 18 kms peró sense parar de pujar pràcticament desde Sant Cebrià de Vallalta, primer guanyem desnivell arribant a collsacreu i seguim pujant fins fer aturada a fer un petit most de mitja horeta.
Després ja anem a buscar  l'arbre, però aquest cop ja sortejant molts corriolets xulos, guiats per en Joan i Joel que ja havien visitat la zona dies abans. Podria pensar malament i pensar que van ser-hi mirant de cara a la Transcorredor que es disputa en breu.....pero no potser , noooooooo, perque el nostre lema es "AQUÍ NINGÚ ENTRENA", així que no ho crec. Deixem-m'ho així jejejejejejeje.
Ens va agradar molt el paratge, sempre agrada veure meravelles de la natura i a mí personalment em fan sentir molt petit. Si poguessin parlar ...quantes coses hauràn vist aquestes branques, quines maneres diferents de vestir de la gent que ha pujat per ells ó els ha abraçat...en fí, allà cadascú, també estàn els que ni puto caso.....
Fotos de rigor, i a tornar, sense perdre oportunitat d'enllaçar amb tots els corriols possibles, coronant tornada amb el famós camí amagat que ja ens portarà a Arenys de munt ,desde on agafem ja asfalt fins a casa.  Resum de 47 kms amb 1150 m positius desnivell. Gens malament, si afegim que alguns ja veniem de sortida dia anterior....
Destacar la participació de Rubén, primer dia amb senglars, però que va donar la talla.
Dit per ell mateix, gens acostumat a sortides potser tan llargues i amb tant de corriol, però que va gaüdir molt o al menys ho semblava i segur que el veurem vestint colors jabalis en breu.
Remarcar també ens van acompanyar un troç de ruta, en Dani R. i Carles, dos senglars que estàn preparant Ultrabike i Osona Limits i per tant ja estàn fent sortidetes més heavys, anomenades de Poleo Menta, sense aturades i de ganivet a les dents. Molta sort amb els objectius.
Dèu meu, quina droga això de la bici.
Jo sempre penso que l'esport de la bici es guapissim ! però si el pots combinar amb llocs xulos com els que visitem i a aquesta salsa li posses colla d'amics de companyia, el resultat es l'ostia !!!
I aquí us deixo unas fotis. Mes avall sortideta corriolera per Canet i Arenys de Munt.

Rubén, primera sortideta jabalí. Felicitats pel debut makina !

Un dia genial per la pràctica de la BTT

Joel de la Jungla

Mas de Can Farrerons, a 100 metres de l'Arbre

SORTIDA CORRIOLERA DE DISSABTE

Aquí, em vaig afegir una mica més tard a la sortida.... una colla de jabalis, en Dani C, Òscar, Joan, Joel i Rafa van tirar directes capa la zona de la creu de Canet a fer corriols i després deixar-se caure capa can subirans, veïnat d'Arenys de Munt per agafar forces fent un petit àpat.
Jo, vaig sortir més tard i vaig anar més directe, nomès agafant un corriol de baixada,  però no em vaig entretenir tant com ells, viciats corrioleruuuuuuuuuuuuusssss.
Així es com fent temps, primer vaig voltar una mica pel Santuari de la Mare de Dèu de Lourdes d'Arenys de Munt i li vaig prestar més atenció del que havia fet mai. Desconeixia era una reproducció de la gruta del poble de Lourdes, a França...on segons la tradició es va aparèixer la verge al 1858.
Desde aleshores que tenen peregrinacions de malalts desde arreu del món.
A tot això després li hem d'afegir la picaresca de combinar això amb 150 taules pel voltant i restaurants i ja tenim un picnic xulo per ficar 1000 persones a fer barbacoes el diumenge !! jajajaja
La pela es la pela.....

Afegida pincellada cultural senglar, després vem fer corriols i corriols, pujant pel camí amagat i fent una bona corriolada agafant alguns de la montaltbike fets del revès, baixant per Torrentbó i remontant per sortir a la part de dalt de Can Jalpí i tornar a jugar amb corriols de les 3 hores d'arenys de munt i capa casa. Un total d'uns 40 kms , alguns d'ells bastant tècnics.

Aquí sota teniu unes fotos, fetes aprop dels Santuari de Lourdes d'Arenys de munt. El lloc data de 1892, d'aspecte modernista. Si la gruta coneguda es una reproducció de la de França, vull pensar que això que està molt amagat al mig del bosc...., podria ser una reproducció imitant també els banys i termes de l'original, però no estic segur per més que us asseguro he cercat i cercat a internet, doncs a nivell aficionat sòc un apassionat de l'història i m'agrada veure d'on venen les coses.
Així que esperant resposta , faig desde aquí una petició als lectors, a veure si algú ens pot aportar informació de quin es l'origen d'aquest paratge sorprenent amb tants anys de memòria.
No us talleu e enieu informació aquí sota a comentaris ó a trobatbe@hotmail.es. Gràcies.

I res més, us deixo descansar per avui. A reveure !!

JORDI - JABALI BIKERS

QUÉ ERA AIXÒ ?
Paratge amagat al bosc aprop Santuari de Lourdes d'Arenys de Munt. Saps que era, quin es l'origen?
Deixa resposta a comentaris ó  a correu electrònic, i col-laboraràs amb la divulgació cultural del patrimoni d'aquesta  vila del maresme.  Merci

Un altre cop, Joel in the Jungle jejeje

3 comentaris:

1. Que pasa!! aqui nadie comenta un ke?
    Te veo bien Ruben ahí dándolo todo.
    A esta no he podido ir pero a la próxima no os libráis de mi.

ResponElimina
  2. Respecto la fotografia. Soy de Rubi pero mi madre es nacida en Arenys de Munt. Me explica que efectivamente ella tiene entendido que eran unos baños donde se buscaba sanarse de cualquier mal.
    Y se ha emocionado al verlos, le recordó su infancia.
    Saludos desde rubí de Martín

ResponElimina
  3. Sortida brutal Rafa! , la propera si que coincidirem segur! ( Rubén)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...