JABALI BIKERS - CLUB CICLISTA SANT CEBRIÀ

JABALÍ BIKERS - CLUB CICLISTA SANT CEBRIÀ
COLLA D'AMICS AMANTS DE LA NATURA I ENAMORATS DE LA BICICLETA .
EL NOSTRE PARADÍS ES EL PARC NATURAL DEL MONTNEGRE I CORREDOR, AIXÍ COM EL MONTSENY.
FACEBOOK.COM/JABALIBIKERS
JABALIBIKERS.COM
trobatbe@hotmail.es

TRADUCTOR DE LA WEB

dimecres, 3 de juny de 2015

CABRERÉS BTT 2015

Película del cabrérés filmada i  editada per Joel, amb cámara subjetiva.  Que gaudiu dels corriols !!!
i merci per compartir l'aventura crack .

Instants abans de la sortida. Foto captada pel dron. collons que modelnossssss !! Ahí senglars a segonba fila a punt a punt per no agafar taps.

HOLA, DONCS JA ESTEM AQUÍ UN ALTRE VEGADA,
PERSONALMENT M’HO VAIG PASAR TANT BE L’ANY PASAT QUE VOLIA REPETIR, AQUESTA VEGADA NOMES SERIEM 2, NO COM LA DARRERA QUE VEM SORTIR UNA BONA GRUPETA, ELLS S’HO VAN PERDRE... JEJEJE
QUEDEM JOAN I JO A LES 5 AL MEETENG POINT CARREGUEM BICIS I CAP A L’ESQUIROL, ARRIBEM AMB TEMPS PER CANVIAR-NOS FER UN CAFÈ, RECOLLIR DORSAL I COLOCARNOS A LINEA DE SORTIDA. PER CERT… AQUEST DEL CABRERES SON LA OSTIA, UN DRON ENS SOBREVOLAVA FENT FOTOS A LA SORTIDA … QUINA PASADA ¡!!
TOCAN LES 7 TIRAN EL TXUPINASSO I ARRENCA LA PEDALADA ¡!! ELS PRIMERS KILOMETRES AVANCEM X CAMINS I SENDERS PEDREGOSOS I MULLATS X LA PLUJA DE LA NIT PASADA, PASANT GENT Q X LO VIST HAVIA SORTIT ABANS D’HORA X QUE A LA LINEA DE SORTIDA NO ESTAVEN ¡!! ANEM FENT KILOMETRES A BON RITME UNA TEMPERATURA FRESQUETA PER LA BOIRA QUE NO S’AIXECAVA. DISFRUTO MOLT AMB LA MEVA 29’ NOVA PER AQUEST TERRENY PEDREGÓS, COM JA SE SAP, TIPIC DE LA ZONA. PASEM DE LLARG EL 1ER AVITUALLAMENT QUE TROBEM AL KM 10, DECIDIM SEGUIR FINS EL SEGUENT QUE PER SORPRESA NOSTRA JA ES L’ESMORZAR, NOMES PORTAVEM UNA HORA I MITJA I UNS 20KM I MOLTA GANA NO TENÍEM, PERO … JO ME’L VAIG FOTRE SENCER QUE ESTIC EN CREIXEMENT ¡!! AL JOAN NO LI ENTRAVA, ES QUE ESTA PRIM PRIM EL TIO ¡!! ABANS DE SEGUIR … MERDA ¡!! NOTO LA RODA FLUIXA, “RAJADA” A LA CUBERTA I EL LIQUID NO TAPA BE, NO PORTO MANXA NI RES PER LO QUE TOCA POSAR AIRE A CADA AVITUALLAMENT DES D’ARA. SEGUIM A BON RITME, PASEM PER ZONES BEN BONIQUES COM EL SALT DEL SALLENT, VAIG GRAVANT I DISFRUTANT DEL PAISATGE I DE UNA RUTA BASTANT MES DURA QUE LA DE L’ANY PASAT, MOLT CORRIOL I ALGUNA TRIALERA IMPRACTICABLE, FINS EL PUNT DE PERILLOSA PER LES PEDRES LLISCANTS PER LA HUMITAT, PERO BE ¡!! SENY I A DISFRUTAR!!! QUANT FALTAVEN UNS 12KM PER LA ARRIBADA ES JUNTA LA RUTA AMB LA CURTA I PRECISAMENT EN UNA LLARGA PUJADA, A MES DE ENFANGADA, ON COSTABA Q S’AGAFÉS LA RODA. I PER MES INRI, A ESQUIVAR GENT CAMINANT QUE VENIA DE LA CURTA. ARRIBEM A L’ÚLTIM AVITUALLAMENT QUE ESTAVA A TOPE DE GENT¡!! RES A VEURE AMB LO QUE PORTAVEM DE RUTA, SI CASI ANAVEM SOLS ¡!! COM A MOLT ENS VEM TROBAR AMB 30 O 40 BIKERS ¡!! PERFECTE X RODAR X AQUELLS CORRIOLS … PERO LO BO S’ACABAVA ALLÀ, XQ ENS VEM TROBAR AMB VARIOS EMBUTS QUE VAN FER POSAR PEU A TERRA I CAMINAR UNA MICA, PERO BE, ES LO QUE HI HAVIA. UNA MICA DE PISTA PER BAIXAR ENS VA SERVIR PER AGAFAR UN ALTRE VEGADA EL RITME X ARRIBAR A META. LA CABRERÈS MES DURA FINS ARA, A LA SACA.
NETEJAR BICIS, RECOLLIR REGALS, UNA MICA DE PICA PICA I CAP A CASA.
FELICITAR A LA ORGANITZACIO I VOLUNTARIS, JA QUE ES MOLTA GENT LA QUE S’APUNTA I ES DIFICIL FER LES COSES AL GUST DE TOTS. PER MI FALTAVA ALGO DE SENYALITZACIO I ELS AVITUALLAMENTS ALGO JUSTETS, JUNTAR LES DUES RUTES AL FINAL UNA MICA FUSTRANT TROBAR-TE AIXO DESPRES DE PORTAR TANT BON RITME DURANT TOTA LA PEDALADA, PERO BE, HO VAIG DISFRUTAR MOLT, TANT PER LA RUTA QUE ERA PRECIOSA COM PER LA COMPANYIA DEL JOAN, Q X CERT NO VEGIS COM BAIXA L’AVI ¡!! PERO JA EL PILLARE … JA ¡!!  JAJAJAJA